lolinz

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Ellinor - 29 december 2010 22:38

 OMG jag vakna nu och har typp fortfarande skit ont i huvudet men fett pinsamt att beställa tid hos optiker:( just nu sitter jag och lyssnar på en låt som musikskolans körer sjöng skriven av mårten jansson och den äger jag står med någonstans bland alla 120 personer.http://www.youtube.com/watch?v=GaeAAIBIDU4!!


snart ska jag lägga mig och försöka sova igen får ta och försöka lyssna på musik slänger bara in en dagens outfit fort:)

  

tröja från weeckday

linne(under) hm

jeans från vila med dragkedja i rumpan

Av Ellinor - 29 december 2010 13:46

Haalå allihopa vakna 12 idag änligen sovmorgon har vaknat av mig själv typ 8 varje dag nu inte normalt men men pappa ringde och vi gick till o'yes för att äta frukost/lunch mår lite dåligt nu+ huvudvärk= försök sova slänger in en dagens outfit senare puss saknar er hanna, hanna och yalda

Ovido - Quiz & Flashcards