lolinz

Alla inlägg under november 2010

Av Ellinor - 23 november 2010 19:36

tjena jag hade ett stort franska prov idag så jag var tvungen att plugga igå det var därför jag inte kunde blogga igår men idag har jag chansen

imorgon har jag kör och det ska bli roligt det är verkligen mitt liv jag saknar verkligen det fast jag gör det varje vecka hihi:)

nu ska jag titta på tv ses ikväll :)

Av Ellinor - 21 november 2010 15:50

heej jag vet att jag inte bloggat på ett tag men det har hänt en sak som jag inte vill dela med mig om men det är fixat snart så det är ingen fara:)

sen har jag haft ett stor no prov och ett stort engelska prov utöver det mina vanliga vecko aktiviteter jag har ju gym på måndagar på onsdagar har jag kör och på torsdagar har jag ridning

I onsdags fyllde pappa år men vi har varit upptagna hela veckan så igår hade vi en fest här hemma hos oss.

utöver det har jag haft huvudverk i 6 dagar nu vet inte vad felet är men nått är det.


det är iallafall min anledning till att jag inte bloggat så ni inte tror att jag bara skiter i det här:) men nu kommer ännu mer folk som inte kunde komma igår så jag måste sluta nu kanske kommer ett till ikväll:D

Av Ellinor - 13 november 2010 22:22

hallo!!

idag har jag bara varit hemma hela dagen jag har legat på energi -10 hela dan. imorgon ska jag til fyrisov vi skulle åkt dit idag men det blev lite ändrarde planer. ska även in till stan köpa en klänning och äta lite. men jag måste sova nu om jag ska orka med det här imorn godnatt allihopa.

btw kanske får åka till England runt jul:) pappa tog upp det idag jag fick ett stort leende ur kan man tacka nej till sånt men men godnatt!!  

många vet inte hur england flagga ser ut så jag tog storbritaninens

Av Ellinor - 12 november 2010 22:39

Tja tja bloggen!!
idag har vi haft 1 lektionen så jävla skönt efter det en skön stund i uppehålls med yalda,tomas,jonte och abbe sen ner på stan tänkte shoppa för lite jag fick i födelsedags present men hitta absolut ingenting:(

sen gjorde jag värden fail idag vi skulle äta på donken sen precis när jag satte mig så välte jag hela min stora shake jag hade inte ens hunnit ta en klunk men sen tänkte jag ta och köpa en ny men såg att dom hade en ny glass så ja tog den istället men jag mådde skitdåligt av den.

ska kolla runt lite på intenet nu om jag hittar några snygga kläder

ciao!!!

Av Ellinor - 11 november 2010 19:13



hej idag hade vi en ganska skön dag med 4 lektioner språk,so, svenska och engelska.

vi hade en skit skön lektion vi hade våran bästa lärare och ick se på film:)

imorgon ska vi till hälsoäventyret sen har vi lunch en 80 minuters lektion och sen slutar vi tänk vad skönt 1 lektion.

sen på söndag ska jag till fyrishov är bestämt nu min födelsedags present slänger in en dagens outfit men den är sneee!!!!

leggings hel svarta :vila

tunika/kofta: weekday 

svart linne: hm

Av Ellinor - 10 november 2010 21:39

är det den 10 idag jag är inte säker?

men men iallafalll jag hade kör idag det var jätte jobbigt för på visa låtar var det jätte ljust och på vissa jätte mörkt till och med våran ledare mårten som skrivit låten sa att den var mörk på riktigt.

nu sitter jag och tittar på varuhuset på 4 jag tycker det är skönt men jag hatar richter eller vad hon heter?

 imorgon ska jag ha engelska förhör hoppas det gå bra ska även hjälpa yalda med so:n hon beöver hjälp och som vän ställer jag ju upp:)

imorgon ska jag till skolan som vanligt men efter ska jag till ridningen så jag vet inte om jag kan blogga imorn men ska försöka :D

puss och godnatt alla mina läsare

Av Ellinor - 9 november 2010 22:44

Hej idag var jag som vanligt försenad till skolan och hade så klart franksa som första lektion jag orkar inte med det:(  senare på dan skulle vi till gymnasie mässan så hade det snöat en dm och bussen kom inte upp ur backen så vi fick gå mer än halva biten så nu har det kommit tillräkligt med snö iår tycker jag men det kommer ju mer så jag drog fram den hederliga gammla päls mössan bild kommer men men immorgon har jag sov morgon men ska försöka gå upp tidigt och gör engelska är klart med allt annat nu:)


att göra lista:

musik

svenska

städa

engelska


men jag ska sova nu god natt :)

Av Ellinor - 8 november 2010 19:06

heej :)nu sitter jag och läser gymnasie katalogen och vet inte vad jag ska välja för program nästa år. jag ska på mssa imorn men vad tycker ni?

vad valde ni?/ är ni nöjda?

idag har jag börjat i skolan igen, är så trött på skolan men man får stå ut folket var helt galna på franskan idag vi snacka typ hela tiden:) men jag ska plugga lite nu top model börjar snart och jag vill hinna klart med svenskan innan det börjar:)

Ovido - Quiz & Flashcards