lolinz

Alla inlägg under december 2012

Av Ellinor - 31 december 2012 13:05

Nu får ni andra som inte fått ett sånt här grattisinlägg av mig ska inte känna er mindre värda:) men i julas närmare bestämt den 24 så fyllde en av mina bästa vänner år. Vi träffades genom skolan och hon är en sjukt rolig snäll och snygg tjej. jag har många fina minnen med henne( och ofta med mickaela i blden:D ) och hoppas får många mer under sista tiden i gymnasiet plus många år därefter. GRATTIS VANJA HOPPAS DU ÄR BRUN OCH SÅ MEN JAG TYCKER DET ÄR DAGS FÖR DIG ATT KOMMA HEM NU!!! PUSS OCH KRAM<3

 

GRATTIS IGEN!! ett år kvar sen KRYSSING!!!

Av Ellinor - 29 december 2012 22:47

Nu är den min!! Jag är super fattig om jag tänker ur ett penga perspektiv men samtidigt så har jag ny äntligen köpt min mobil!!! Ni kan inte förstå glädjen:-D men men nu är det typ 10 dagar kvar på lovet inte end det och jag måste plugga till 3 prov:( fast jag ska ju samtidigt på ett körläger och jag är taggad till tusen!!!!!!

Bilden är från när jag hade lussat klart och kommit hem men den spinkigaste kransen av dem alla fast med det bästa humöret?

Ovido - Quiz & Flashcards