lolinz

Alla inlägg under september 2011

Av Ellinor - 29 september 2011 22:04

gud vad jag är trött men jag lägger upp lite bilder på saker jag köpt det kommer mer imorgon:)                 

Av Ellinor - 27 september 2011 10:33

Sitter här på håltimmen och chillar galet!!! 

borde gör engelskan men pallar inte puss<3

Av Ellinor - 25 september 2011 15:27

Jag vet att jag inte skött mig så mycket, ja har ju börjat i skolan och det är mycket att göra. Men nu har jag fått skoldatorn så det kommer jag börja uppdatera oftare<3  Men nu ska jag göra svenskan skriver imorn puss<3

Av Ellinor - 3 september 2011 23:25

Hej på er som ni kanske märkt har min uppdatering varit låg:-( det är för jag har börjar i gymnasiet:-) jag går nu i katedralskolan i natur programmet vilket resulterar till att jag inte har så mycket tid den tid jag har försöker jag spendera med folk;-)jag funderar på att ta en blogg paus till vi får datorerna från skolan,då kan jag skriva på rasterna men fram tills det kommit så blir det en paus:-* har det bra så länge

Ovido - Quiz & Flashcards