lolinz

Alla inlägg under januari 2012

SO

Av Ellinor - 29 januari 2012 21:41

Så då är man klar med frimotionen (4 timmar senare) nu är nästa steg SVENSKA:) imorgon blir det en LÅÅÅÅÅNG dag med skola till kl 5 borde gå på gym efter men vi får se hur det blir med det:)

Av Ellinor - 29 januari 2012 17:41

Pappa är jätte sur på mig, jag satt och gjorde so läxa så kommer han in och säger titta på franska programmet och jag sätter på det men jag måste fortsätta med min andra läxa han säger att det är jätte viktigt men jag säger det är inte så att jag hade planerat att titta på ett franska program och att jag måste fortsätta med läxan. då blir han sur tar min tv och säger; jag säljer den här på blocket och går. vi får hoppas att jag får tillbaka min tv 

Av Ellinor - 28 januari 2012 18:34

Sitter och pluggar franska har prov på tisdag:) Men nu borde jag fortsätta, så jag inte får dåligt betyg på det också för då får jag ig i franska, puss på er nu är det bara 3 veckor kvar sen åker jag vill Estland:)

DIY

Av Ellinor - 28 januari 2012 15:25

Gud vad jag blir sugen på att göra massor men saker tittar runt på sidor och bara känner hur krativiteten flödar:) vet inte när jag kommer igån men det som st¨r först på min lista är tyg kassar ska göra av lite tröjor jag har hemma. tänkte gör till sommaren:) sen har jag ju köpt ett mönster till en jumpsuit men det är så mycket jag vill göra så vi får se hur det går:)

Av Ellinor - 23 januari 2012 20:07

Hej sitter och skriver följdmotion, några i min klass ska nämligen till ungdomens riksdag i och jag vill så järna åka dit men för att få ha chansen till att åka måste jag skriva en följdmotion vet inte hur man gör men försöker:) imorgon ska jag ha en vanlig tråkig dag men jag slutar tidigt:)  men ska skriva vidare på den.

Av Ellinor - 22 januari 2012 18:25

Nu sitter jag och väntar på pizzan kommer bli jättegott. Idag träffa hag hanna och diskutera Estland då vi ska åka på fredagen då lovet börjar. Men det hela sluta med spel och härlig musik. Nu ska jag äta pizzan är klar för sen ska jag göra mina läxor. puss på er:)

Av Ellinor - 21 januari 2012 14:49

Nu ska jag snart iväg på 60-års firande

 

så här ser jag ut det är stort jag har ett nytt par örhängen för första gången på 1 år är ju nickelallergiker. men har iallafall momors gamla klänning på mig det kommer nog komma bättre bilder på den har ju bara webbkamera så det är lite svårt att ta foto på mina kläder:) men det kommer nog


jag tänkte berätta om mitt framtida pyssel jag ska göra 2 tyg kassar av 2 tröjor jag har .

först ska jag göra en med en tröja som kommer från Las Vegas      

och den andra är en som jag bara tycker skulle bli cool

 

Vad tror ni?? men måste gå nu puss på er<3

Av Ellinor - 20 januari 2012 21:53

Så nu är svenskan inskickad och jag är nöjd:) imorgon ska jag  iväg och fira en 60 åring:) det blir nog jätte trevligt


nu ska jag titta på revenge på 3play missa förra avsnittet men sov så gott så ses vi imorgon då jag ska städa:(

Ovido - Quiz & Flashcards