lolinz

Alla inlägg under mars 2012

Av Ellinor - 30 mars 2012 14:59

japp det är en sak jag borde förbättra.men det tar vi inte nu:) nu har vi svenska har precis haft matte och jag ligger nästan först:) gissa om jag är glad.

SHOOOO GOTT FOLK!
jag är amanda och jag måste bara få önska alla fina människor en glad påsk!! och hoppas ni får äta myyycket gott påsk godis och inte matte uppgifter som klass n11c................. :D 

Av Ellinor - 29 mars 2012 21:07

japp nu har jag haft mitt prov jag tror det gick bra:) imorgon (natten till lördag ) så ska min biologi uppsats in så jag skriver på den nu. Efter skolan så åkte jag in till stan för att träffa min syster och fynda lite på monki:) man jag ska skriva nu lägger troligtvis upp bilder på det jag köpt imorgon puss

Av Ellinor - 28 mars 2012 22:51

nej jag tror INTE på gud men gud vad trött jag är!! jag vill bara sova gott och länge men det går inte då jag har prov imorgon så måste plugga har redan gjort det men måste plugga mer, förhoppningsvis går mitt prov bra!!! det ända ämnet jag kan säga att det går bra i för mig är idrott i 9 var det mitt sämsta ämne och nu det bästa kanske beror på läraren:P men den personen som jag har nu ska bli pappa ledig fram till november och jag vet att han kommer bli saknad.


imorogn ska jag köpa ett jätte sött paraply från monki:)

Fint va!! det blir en fin liten färgklick i vardagen:)  sen när jag kommer hem så ska jag börja med min biologi uppsats:( tråkigt men samtidigt kul jag får nämligen jobba med min egna sjukdom då den är ärftlig sen ska läraren dock bedömma men vi får se, vi tar en dag i taget ;P


idag fick jag datum som jag kan jobba SUPER det är vid 6 tillfällen än så länge. men nu måste jag plugga vidare puss!!

Av Ellinor - 28 mars 2012 12:49

Ja, det har varit bra sen sist jag skrev har pluggat och träffat hanna:) håller på att planera till lovet vad jag ska göra. Och allt är toppen sen var det klassråd. Vi hade väll ett okej klassråd men sen kom vi in i en vild diskutionoch då kom vi in på att respektera lärare och klasskamrater. Då gick tiden och tiden för klassrådet började ta slut då ställde sig folk upp för att gå för de tyckte att nu är lektionen slut. jag fick ett utbrott och skrek KAN INTE ALLA BARA SÄTTA SIG NER OCH HÅLLA KÄFTEN... jag fick världens adrenalin kick av det så nu måste jag lungna mig lite skriver ikväll.

Av Ellinor - 13 mars 2012 13:44

Ja Ni då har jag slutat för dagen.(men ändå inte jag måste nämligen stanna på extra matte men så går det väll när man inte är något matte geni. Imorgon är det KÖR och kemiprov och på fredag ska jag träffa hanna, hon är min lilla ängel. 

idag hade vi någon form av nationella:) de ska använda våra prov att rätta nästa års nationella. men nu ska jag plugga inför provet imorgon puss.

Av Ellinor - 11 mars 2012 22:44

JA, nu är helgen slut, vill gärna att den ska pågå i några dagar till men tydligen går inte det så det är väll bara att stå ut till nästa helg. då blir det troligtvis en franska träff. vill så gärna träffa vänner men har inte tid på fredag ska jag till stockholm på ungdomens riksdag också så det funkar inte då. Jag hatar att jag inte kan vara med mina vänner så mycket jag vill. Behöver de verkligen<3

Av Ellinor - 11 mars 2012 10:21

Jag är så stolt över mig själv då jag har fixat flera jobbchanser den här sommaren. jag ska jobba hos min syssling med att passa hennes barn när hon jobbar och det kommer pågå under hela juni. (gissa om jag är glad(plus att jag får pengar)) sen så har jag lämnat in min ansökan till sommarförmedlingen, förhoppningsvis så blir det ett jobb på dagis!!! och det ger också en möjlighet till pengar. sen har jag anmält mig till volontärarbete där jag får ta hand om barn när deras mammor är på seminarier på helger det är grattis men ger bra referenser till mitt framtida CV:)  sen så sa min brorsa igår att jag skulle få vara barnvakt till min  brorsdotter snart:) 


Jag tror jag har hittat min sak i livet och det är att hållla på med barn på olika sätt:)

Av Ellinor - 10 mars 2012 22:52

Hej jag har varit i stockholm hela dagen:) min brorsfru fyllde år så vi var och fira henne:) så jag kom hem nyss imorgon ska jag berätta en nyhet:) en nu vill jag sova mste bara säga att rätt person vann melodifestivalen tyckte flera var bra men den här var överlägsen, men puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards