lolinz

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ellinor - 27 oktober 2011 22:23

luggar som fan och sen ska jag till hanna, bloggar på lördag<3

Av Ellinor - 26 oktober 2011 13:15

Nu siter jag på kemi lektionen så tråkigt vi har prov på fredag men jag pallar verkligen inte med att göra uppgifter ska plugga senare så känner mig ändå ganska trygg.

men snart slutar lektionen och sen får jag vänta till utbildninsrådet där jag ska föra klassens talan. sen ska jag träffa hanna:) men nu slutar puss<3 skriver ikväll!!

Av Ellinor - 25 oktober 2011 21:54

tänkte bara slänga in snabbt att imorn ska jag träffa hanna <3 det kommer bli jätte mys:) sen har jag kör där det blir att forsätta träna till konserten den 22 senare på kvällen är det väll bara att plugga till kemi vi har ett stort prov på 90 sidor men nu ska jag gå och läsa puss på er.

Av Ellinor - 25 oktober 2011 14:39

heej, sitter och mumsar godis!! borde plugga men pallar inte, fast har bara 10 minuter kvar på vår lediga tid. men ska nog börja bloggar mer ikväll, puss

Av Ellinor - 23 oktober 2011 09:43

Hej jag var som sagt på stan igår med moä och yalda vi hade jättetrevligt och jag köpte en väska och byxdress att kunna sova i:) Har bilder på de jag åt men orkar inte fixa in det på dator. Fast nu måste jag plugga puss

Av Ellinor - 22 oktober 2011 10:11

Nu sitter jag och väntar på mattias och malin, de ska komma hit men det tar så lång tid. sen åker vi ner på stan där vi möter upp pappa och fikar inte vet jag och sen ska jag träffa moa och yalda för fika men jag hinner inte skriva mer nu m & m kom,puss

Av Ellinor - 21 oktober 2011 21:40

eller det kan jag ju inte säga men jag är gladare, jag gråter inte längre. Men jag ska berätta vad som hänt sen dess.


Men i onsdags då det hände så hade jag fantastiska personer i min klasssom hjälpte mig när jag bröt ihop för jag hade det jätte jobbigt. De sa att jag skulle åka hem men jag kände att jag inte ville hem så jag gjorde klart min so och sen åkte jag till lutis(luthagens livs) och köpte lite godsaker. Sen åkte jag till kören där jag prov sjöng för en annan kör men jag kom int in så jag blir kvar i notabells en termin till och om jag jag inte kommer in till hösten så slutar jag sjunga.

Sen kom torsdagen då vi skulle ha so redovisning men min grupp hade inte så jag stressa upp mig i onödan. sen hände det inte mycket mer den dagen cykla hem och var deppig.


fredag idag med andra ord var på sjukhuset kl 9 och fixa mina skenor sen cykla jag till skolan för att ha idrotts prov det var fånigt enkelt. Sen lunch och när jag satt och väntade på att kemin sulle börja ringde de från ett ställe som heter the studio som låter folk vara personer för en dag. De sa att jag hade blivit rekommenderad av en person och skulle få prova på detta gratis så varför inte? så nästa lördag ska jag och SARAH dit och ha trevligt amanda kanske ska med också:)


men nu ska jag läsa lite puss<3


.

Av Ellinor - 20 oktober 2011 19:15

jag kommer ha låg profil under några dagar nu hoppas ni har förståelse.

Ovido - Quiz & Flashcards