lolinz

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ellinor - 16 oktober 2011 11:32

Jag vakna för ungefär en halvtimme sen. Borde kanske gå uppp men det är så mysigt här:) Sitter och lyssnar på musik och hoppas på att farmor mår bra, har nämligen inte fått veta något nytt sen igår kväll då jag fick veta att hon har inflamation i gallan som gjorde att hon fick hjärtflimmer och detta resulterade till att hon fick en stroke så nu säger hon att hon är klar på denna jord och om en ängel kommer så följer hon med den. Men jag vill interligt att hon stanna<3 jag ska läsa läxor idag så jag inte har lika mycket att gör resten av veckan

saker till nästa vecka:

1. biologi uppsats på 4 sidor

2. franska prov

3. so redovisning angående ett parti

4. idrotts prov

5. kemi läxa (svara på MASSOR av frågor)

6. 50 sidor i engelska boken

Ovido - Quiz & Flashcards