lolinz

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Ellinor - 18 oktober 2011 22:31

gud ska skicka in min biologi idag PANIK!! vet inte hur jag ska hinna men samtidigt få till det på ett bra sätt. vi får se hur jag löser detta problem men hur?

När jag kom hem idag efter 5 timmar extra i skolan så fick jag veta en hemsk sak läkaren ha tagit prover på farmor och troligen kommer hon få en till hjärtattack inom ett dygn men nu är hennes kropp så svag att om hon får en till så kommer hon troligen gå bort.hur ska jag kunna koncentrera mig med det i huvudet hon är mig jätte kär!! men måste forsätta med biologin annars bli jag aldrig klar, puss

Av Ellinor - 18 oktober 2011 10:31

nu sitter jag här på våran "engelska lektion" vår lärare är sjuk och vi sitter i klassrummet med uppgifter. Fast jag ska göra biologin istället:) så den bli klar nu kan jag stryka lite saker på min lista:

1. biologi uppsats på 4 sidor

2. franska prov

3. so redovisning angående partier

4. idrotts prov

5. kemi läxa (svara på MASSOR av frågor)

6. 50 sidor i engelska boken


uppdatering: min farmor har fått en hjärt attack också


men nu ska jag och amanda jobba vidare på våra rapporter:)

Ovido - Quiz & Flashcards