lolinz

Alla inlägg under september 2013

Av Ellinor - 29 september 2013 22:27

jag kan lova på mitt röda hår att jag ska skriva imorgonbitti när jag vaknat!! det kommer även komma upp bilder på massor med nya klänningar och kläder som kommer från min mormor!!

Av Ellinor - 10 september 2013 20:59

Det verkar som att det är någon som går in på min blogg mer än vad jag gör:)tack fina du jag trodde ingen lääste min blogg men nu känner jag att jag kanske ska börja ta upp bloggandet:) vad tycker du? 


aja kör ett litet inlägg nu på en gång, jag är har börjat i skolan igen sista året!!! jag ser så mycket fram emot det här året det kommer nog blir mitt bästa år jag fyller ju även 18 så det här blir ett spännande!! Runt när jag fyller arton så kommer det även bli en resa till älskade Estland med kära personer i min närhet:)


Men jag tror jag ska börja blogga igen bara det att idag ska jag gör läxor såå ni får en bild av min porträttfotografering i skolan (de är inte köpta om ni undrar över stämpeln)  

Ovido - Quiz & Flashcards