lolinz

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

ännu en dag

Av Ellinor - 1 oktober 2013 12:56

Gud jag är så trött!! efter en extradag med ledighet och ändå är jag utmattad!! Ja har däremot haft en bra helg!!


I lördags så åkte jag ner på stan fixade mina busskort som var felinställda jag bytte även band på min klocka till ett nytt och ljusare. Sen fixade jag elvines födelsedaspresent hon får en klocka av mig då det är det hon önskat sig.

Igår var det hennes födelsedag, tänk er hon är redan fyra år.  


I södags var jag hemma och tog det lungt hela dagen förutom tvättning av mormors gamla kläder som mamma tod med från estland till mig och belinda!!!


Sen var det ju igår, då hade jag trevligt sällskap av fina hanna ek <3 vi planera en roadtrip som ska ske på höstlovet samt estlandsresan som pappa ska boka idag!!!!! det är även i estland som jag kommer fylla 18 (exakt en månad kvar nu!!) 


Men jag vet inte vad jag ska önska mig, några tips? känns så tråkigt att säga pengar;(


Men men nu måsta jag plugga så vi syns och hörs senare, PUSS PÅ ER!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 26 oktober 2013 11:34

hej på er, jag har på grund av personliga skäl beslutat att sluta blogga. Jag vill tacka er som följt mig under tiden här på bloggen, genom min dåliga uppdatering och tråkiga inlägg!! :) Jag kommer inte ta bort bloggen, ifall jag känner för att t...

Av Ellinor - 19 oktober 2013 10:09


Hej på er nu står jag på busshållsplatsen och väntar på bussen för på dagens agenda ligger kör!! Nu är vi inne på slutspurten inför en konsert på UKK, det kommer bli skitkul!! Men eftersom att konserten är på tisdag så har vi heldag med kör idag och ...

Av Ellinor - 19 oktober 2013 00:10

Jag har haft väldigt mycket den här veckan med kör i 3 dagar och plugg de andra men jag skriver imorgon (idag) innan jag åker till kören!! ...

Av Ellinor - 13 oktober 2013 19:26

Grattis fina du tänk nu har vi känt varandra i sju långa år och fler kommer det bli!! Vem hade kunnat ana att den dagen i feman som jag som anmälde mig till att visa dig runt på skolan var början på en livslång vänskap(hoppas jag iallafall) :)  Du är...

Av Ellinor - 12 oktober 2013 23:18

Nej det blev ingen fest nummer två istället är vi nu påväg hem, jag är något galet trött:) en anledning kan vara att det var massor med barn där men barn är nog ändå det mest underbara som finns:) Men vet ni imorgon fyller min kära vän hanna 18 å...

Ovido - Quiz & Flashcards