lolinz

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Ellinor - 12 oktober 2013 23:18

Nej det blev ingen fest nummer två istället är vi nu påväg hem, jag är något galet trött:) en anledning kan vara att det var massor med barn där men barn är nog ändå det mest underbara som finns:)

Men vet ni imorgon fyller min kära vän hanna 18 år!!!! Hon är som en klippa i mitt liv så jag svänger förbi här på bloggen imorgon och skriver ett Grattisinlägg som jag hoppas att hon kommer uppskatta tillsdess sov såååå gott!!
PUSS

Av Ellinor - 12 oktober 2013 12:24

Hej på er, just nu sitter jag i en bil påväg till stockholm! Eller rönninge om jag ska vara mer exakt för att fira min kusin som fyller 26 efter det ska vi vidare på ett till firande fast då på söder:)
Som ni ser har jag inte världen bästa hårdag, men men jag tror folk börjar vänja sig vid mitt kaoshår:) jag skriver igen sen när vi sätter oss i bilen för att åka till nästa kalas. PUSS!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards