lolinz

Alla inlägg under november 2012

Av Ellinor - 22 november 2012 10:20

Jag vaknade imorse och mådde riktigt dåligt. Hade så ont i magen att jag bara låg ihopkurad hade en hemsk huvudvärk  jag hade även ett hemskt illamående. Från egna erfarenheter så är det stress och nervösitet inför skolan men jag kunde verkligen inte gå till skolan även fast det var prov jag mår för dåligt, ska försöka fixa lite läxor under tiden:(

Från senaste fotolektionen vi skulle ha en bild för att göra ett tidningomslag


Av Ellinor - 22 november 2012 09:51

Uppdrag:

- öppna mappen mina bilder

- gå till den sjätte mappen och och ta den sjätte bilden i den aktuella mappen.

 

...

Av Ellinor - 17 november 2012 12:59

Orkar inte skriva så det jag gjort kommer upp i bilder istället.

 

lånade ut min kamer till fotografering av uppsala domkyrkas körer.

                                                                                              


Ovido - Quiz & Flashcards