lolinz

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellinor - 27 februari 2012 21:35

Om jag vann en miljon skulle jag lägga in pengarna på konton så jag har senare för bättre tillfällen:)


typ betala av mina studielån eller om jag köper bil(senare i livet)sen är det alltid bra att lägga undan pengar:)


men jag vill helst av allt renovera min mormors hus i ESTLAND!! men det skulle kosta för mycket och jag vill inte fastna mitt i en renovering och inte ha ett vattentätt hus:)

Av Ellinor - 24 februari 2012 20:10

JAg vill lära mig en sak just nu och det är att spela piano jag tog upp min keyboard idag men httar inte eluttags sladden men så fort som jag hittar dn ska jag börja tänkte passa på att köpa en bok nu under bokrean som är en ok om hur man spelar piano. Men mitt mål just nu är att spela den här http://www.youtube.com/watch?v=ef-4Bv5Ng0w  


Jag tycker den är så fin sen är det såklart inte samma sak på keyboard osm piano eller flygel men det duger för mig:)

men jag ska kunna spela den här det är jag säker på!!


men nu ska jag titta vidare på tv puss på er<3


Av Ellinor - 23 februari 2012 16:12

Jag saknar flera personer just nu:)


först och främst min familj som inte bor här hemma längre skulle vilja ha dem här att gosa med men de har ett liv nu så vad kan jag göra förutom att vara så delaktig som möjligt.


sen saknar jag mina vänner jag börjar känna mig mer och mer ensam då jag är omringad av skolarbete försöker få tid till vänner men den går ofta åt till läxor och familj:(

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:18

Jag har en hat kärlek till mitt sommarställe det är jätteskönt att åka dit men det är samtidigt så långt ifrån kommunikation vilket gör att jag inte kan åka därifrån utan en bil(mina föräldrar) så det kan vara lite drygt men annars är det jätte skön med en pol bara 50 meter från huset och lite avskilldhet. men om jag bortser från landet så är min favoritplats hemma, jag kan stället det är nära till mina vänner min släkt/familj och det är alltid skönast att vara hemma vad folk än säger:P

Av Ellinor - 22 februari 2012 19:58

Den här dagen är ganska lätt då jag bara bilder på en kompis på denna dator hade fler men de blev raderade då jag lämna in min dator på lagning:) 


Detta mina damera och herrar är en tjej som går i min klass

vi hade lite tråkigt innan kemin så det blev lite webb cam:)

 

Av Ellinor - 22 februari 2012 19:57

Dag 1 – En resa jag minns
Dag 2 – Detta ångrar jag
Dag 3 – En gammal bild på dig själv
Dag 4 - Mina bra/dåliga sidor
Dag 5 - Det här får mig att gråta
Dag 6 - Mina rädslor
Dag 7 - Det här är jag bra på
Dag 8 - Min första kärlek
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - Det här upprör mig
Dag 11 – Varför jag började blogga
Dag 12 – Någon/några du alltid har roligt med
Dag 13 – En bild på dig och en vän
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Någon du saknar
Dag 16 – Något du vill lära dig
Dag 17 – Om jag vann en miljon
Dag 18 – Det här hade jag på mig idag
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – En bild på någon du älskar

Av Ellinor - 22 februari 2012 19:49

Någon Jag alltid roligt med är hanna hon betyder skit mycket för mig och hon finns där hela tiden, vi har varit i estland tsm och det är en tjej jag vet att jag alltid kommer kunna lita på:) Det känns som jag känt som jag har känt henne hela mitt liv och vi klickade direkt när vi träffa varandra, (nu låter det nästan som vi har varit gifta i 10 år) 


För att runda av allt kan jag säga TACK att du finns och förgyller min vardag på mina dåliga dagar och gör de bra ännu bättre<3

Av Ellinor - 21 februari 2012 23:31

Jag börja blogga för att jag ville få ur mig en massa skit, jag var med om mycket och ville bara skriva ned allt om alla mina true feelings liksom. men det sket sig då jag förstod att personen som jag skrev om mestandels snart skull få reda på att jag hade en blogg så tog jag bort historiken och började från början med endast min vardag:)

Ovido - Quiz & Flashcards