lolinz

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ellinor - 12 februari 2012 11:24

Jag skulle säga att det är att sjunga visst det skiter sig ibland och min röst är skitskum (sångpedagogen håller med)      Folk brukar säga att det låter bra och jag är ju med i en kör så helt värdelös är jag inte men jag skulle säga att det är det som jag är bra på, älskar även att sjunga så vi får hoppas på att det låter så pass bra att det går att lyssna på.  

Av Ellinor - 12 februari 2012 11:17

Det känns som jag räknar upp samma saker gång på gång iallafall.


jag är rädd för 3 saker vad jag kommer på just nu:


1. Att vara ensam( menar inte ensam=utan vänner, utan att jag inte hittar någon som jag skulle tänka mig att spendera resten av mitt liv med.)


2. Att bli tjock (tillbaka till punkt ett. om jag skulle vara tjock så känns det som jag har en ännu mindre chans att hitta någon. det räcker med de problem jag har)


3. Mörkret ( jag är livrädd när det är mörkt ute, jag är rädd att någon hoppar på mig eller något liknande. är däremot inte rädd om jag har någon i mitt sällskap även om denna person är räddare än mig så är det en trygghet:))

Av Ellinor - 12 februari 2012 10:57

Hej, sorry för att jag inte skrev om dag 5 igår men jag måde inte så bra, jag har nämligen fått magkatarr p.g.a stress i skolan. men tar piller nu så det blir nog bra snart.

NU är det inte långt kvar på fredag åker jag och hanna till ESTLAND det ska blli så JÄVLA kul och hon kommer ha med sig kameran så det kommer nog bli en hel del fotografering. jag tror jag ska skriva packnings lista idag:) bara för att jag kan, vi ska bada lite på båten också,skönt sätt att slappna av efter en hel dag i tallinn!!


men nu ska jag plugga matte har prov imorgon:( så det är bara att ligga i men det kommer upp två inlägg till för dag 5 och 6 puss på er


Ovido - Quiz & Flashcards