lolinz

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellinor - 28 februari 2013 22:50

Fina vanja idag!!

Av Ellinor - 19 februari 2013 21:29

Hej, nu har jag kommit hem efter kördag nummer två:) jag har så roligt i arbetet med att få fram showen:) Den KOMMER BLI SÅ JÄVLA AWESOME!!! Med låtar från artister som amanda jensen, beach boys aa asså jag kan inte ens beskriva hur glad jag är.


och ännu roligare är det ju en att det kommer folk som ja känner på konserten som mina vänner!! åå jag är så taggad!!!!!!!!


imorgon så ska jag plugga en massor så att saker och ting på min lista kan bli avbockade:)

Av Ellinor - 19 februari 2013 21:27

Dag 1 – En bild på mig, och fem saker jag gillar.

Dag 2 – Parfym som jag använder.

Dag 3 – 5 sanningar om mig själv.

Dag 4 – En bild på vad jag har för kläder just idag.

Dag 5 – Mina drömmar.

Dag 6 – Berättar lite om mitt liv.

Dag 7 – Några bilder på mig och mina vänner.

Dag 8 – Mitt favoritklädesplagg just nu.

Dag 9 – En bild på ett bra minne.

Dag 10 – Ett favoritminne från 2011.

Dag 11 – En förebild

.Dag 12 – Min frukost.

Dag 13 – En favoritlåt.

Dag 14 – I min handväska

Dag 15 – Mina rädslor.

Dag 16 – En gammal bild på mig.

Dag 17 – En favorit film.

Dag 18 – Varför jag startade min blogg.

Dag 19 – En bild som gör mig glad.

Dag 20 – Minst två bilder från förra året.

Av Ellinor - 19 februari 2013 21:21

Mitt favorit plagg:) Det är absolut ett basik plagg och i mitt fall är det svarta tights. Jag älskar att använda klänningar och kjolar så det är super att bara dra på sig ett par tights och kunna ta vilken färg som helst.

Av Ellinor - 17 februari 2013 15:52

 

Hanna Ek och jag


 

Hanna W och jag

 

Amanda panda och jag i bakrunden

 

Mikaela, Vanja och jag

  
och sist men inte minst lorin


här är lite bilder på mina vänner utöver dessa har jag många underbara klasskompisar men det skulle ta evigheter att visa alla dessa här:)

Av Ellinor - 8 februari 2013 09:32

hej på er!! mitt liv ja hur ser det ut?:) 

Jag är 17 år och går i tvåan och läser natur med samhällsinriktning på katedralskolan i Uppsala.

Min favorit mat är nog potatisbullar eller lax med kräftskjärtar.

Jag är 186 cm lång väger 77 kg och har storlek 43-44 i skostorlek.

Jag sjunger i de visa som är en kör på musikskolan och det är väll mitt liv typ om jag räknar bort mina fina vänner.

Det här min kör, och det här är en låt vi håller på att träna in just nu.


Av Ellinor - 7 februari 2013 09:21

Hej på er! Ja jag vet att jag inte skrev något igår så det blir två  eller fler inlägg idag även fast det inte innehåller något av vikt men men. iallafall dag fem mina drömmar. jag ska alltså berätta om mina framtidsdrömmmar om jag förståt det rätt:) Mina drömmar är att jag en dag i framtiden ska kunna vara lycklig både familje och arbetsituations mässigt. Det känns som jag har berättat det här jättemånga gånger men jag vill som sagt ha tre barn och en man. I en fin 4:a eller 5:a alternativt hus så länge det inte är så jättedyrt. Men det är väl mitt största mål med livet med andra ord njuta och leva mitt liv:)   

En sån här liten plutt skulle jag själv vilja ha nu har jag ju henne som min kära brorsdotter men att ha en egen liten att mysa med skulle jag inte klaga inte över. puss på er 

:)

Av Ellinor - 5 februari 2013 21:30

Dag 1 – En bild på mig, och fem saker jag gillar.

Dag 2 – Parfym som jag använder.

Dag 3 – 5 sanningar om mig själv.

Dag 4 – En bild på vad jag har för kläder just idag.

Dag 5 – Mina drömmar.

Dag 6 – Berättar lite om mitt liv.

Dag 7 – Några bilder på mig och mina vänner.

Dag 8 – Mitt favoritklädesplagg just nu.

Dag 9 – En bild på ett bra minne.

Dag 10 – Ett favoritminne från 2011.

Dag 11 – En förebild

.Dag 12 – Min frukost.

Dag 13 – En favoritlåt.

Dag 14 – I min handväska

Dag 15 – Mina rädslor.

Dag 16 – En gammal bild på mig.

Dag 17 – En favorit film.

Dag 18 – Varför jag startade min blogg.

Dag 19 – En bild som gör mig glad.

Dag 20 – Minst två bilder från förra året.

Ovido - Quiz & Flashcards