lolinz

Alla inlägg under juli 2010

Av Ellinor - 29 juli 2010 18:47

jag kom hem från brorsan idag vi var i fjärilhuset med lilla elvine som har blivit så mammig så det är helt sjuktmen men det var jätte trevligt fick pannkakor till lunch och sen bar det av hemmåt på söndag åker jag till estland det ska bli så roligt att komma tillbaka dit jag var där i 3 v varje sommar tills jag var 11 år då min morfar dog, sen dess har jag bara varit på kryssnigar och det gills inte men nu ska jag ta och kontakta min syrra för vi ska dela väska för så minimalt med packning som möjligt. när jag kommer hem ska jag äntligen träffa yaldaaaaa gud vad jag saknar henne.


nu är det dags att packa  puss o kram skummbanan

Av Ellinor - 21 juli 2010 21:14

yalda är hemma!!!!!!


gud vad jag har saknat henne hon kom hem i måndags och är verkligen saknad hos mig jag önskar jag var hemma så jag kunde träffa henne men jag är ute på landet:C

min dator är fortfarandepå lagnin jag börjar bli deprimerad jag vill ha den nu  jag får inte installera msn på pappas dator heller så jag vill ha den!!

imorgon ska jag ta och läsa ut min bok mitt målom att läsa ut alla böker under sommarn är kört men man kan ju läsa iallafall ska till estland 1 agu jag hoppas jag har tillräkligt med pengar då så jag kan shoppa på min favorit butiker där.jag ska titta på tv nu och njuta av sällskapet av min förälldrar


puss o kram//lolin

Ovido - Quiz & Flashcards