lolinz

Alla inlägg under februari 2011

Av Ellinor - 26 februari 2011 22:13

Hej på er!Jag vet att jag inte gjort ett inlägg på länge så jag tyckte det var dags nu:)Jag har inte gjort på jätte mycket under lovet egentligen men jag går haft datorn på vila:) I lördags tog jag det det lungt samma sak på sön (plugga lite)I måndags pluggade jag nästan hela dam fast med ett litet avbrott runt 1 då jag åkte till doktorn för en motorisk uppföljning när vi kolla om jag uppnådde föra årets mål och satte nya:)I tisdags på åkte jag till stockholm:) nu tänker ni säkert oj vad går hon köpt,svar: ingenting faktiskt jag var inte för på stan för jag och pappa sätt barnvakt åt min söta brorsdotter elvine<3 hon är som en liten bakelse så söt utan några fel:)I onsdag på skulle malin komma till uppsala på elvine kom hit och fick hälsa på hanna som jag tog det skönt med, pratade och bara allmänt chillade:) sen plugga jag lite:) men i torsdags kom pappa in på morgonen vi ska åka till ESTLAND!!! Ni tänker säkert att det är skumt att jag är så för att bara åka till estland men jag har praktiskt taget växt upp där och känner mig som hemma:)jag hitta några saker som jag köpte(bild kommer imorn när jag är inne på datorn) Men nu ska jag faktiskt sova jag har inte sovt så bra på det är dags att sova inför en hel dag med engelska uppsatser:( thats life bara att leva med det puss från mig:-*

Av Ellinor - 19 februari 2011 13:47

hhej på er nu sitter jag här och tittar på barnkanalen med elvine:) hon är verkligen världedns sötase glad jag är ett få vara farbror (internskämt) till henne<3

  


den här veckan har det hänt ganska mycket jag var på gymmet i måndags och körde lite maskiner,jag märkte att jag blivit svagg så jag måste lyft lite mer skrot nu:) jag tror jag ska höja allt med 5 kilo:)


i tisdags hände inte så jätte mycket men jag plugga lite:(


i onsdag åkte jag in til stan för att köpa en klänning men det fanns inte i min storlek och fägen var slut så det var väll inte meningen att jag skulle ha den men gilla den det gjorde jag



  

sen på kvällen så hade vi franska möte i skolan om utbytet där var de härliga personerna nicole och elise ooch alla dem andra som jag skickar ett stort hjärta till<3



i torsdags så red jag det var jätte kallt men skönt för jag har inte ridit på 2 veckor så det var dags


sen igår så hade jag det bara chill förutom att jag mådde dåligt fram till kl 3:(


idag så ska jag plugga lite engelska och sen lägga mig för att sova men först en lite facelook:)   

Av Ellinor - 13 februari 2011 12:11

nu sitter jag här med engelskan:( tråk men måste göras borde igentligen åka in till stan för att kolla ut en klänning men det får vänta till imorn eller på ons vi får se:)


imorgon har jag skola som vanligt hoppas det inte blir någor jobbigt klassens situation möte är så trött på det, okej jag kanske inte är tystast men jag bidrar inte till att vår klass är stökig så jag tycker det är ganska onödigt.


i skolan blir det även den sista letionen med dans på schemat jag tycker att det har varit jätte roligt. av någon anledning pendlar jag runt 5 personer:) 


men nu ska jag forsätta puss från mig

   jag och min fina engelska bok

Av Ellinor - 12 februari 2011 17:21

jag vet att jag inte bloggat på länge men har bara inte haft lust och jag hade 4 prov samt att jag gjorde illa handen så det gör ont att skriva på något sätt.


jag har som sagt haft 4 prov 2 nationella 1 matte och1 no som jag fick MVG på.

OMG jag höll på att göra folk döva när jag fick veta det för det betyder att jag får det i betyg.


imorgon ska jag laminera lite saker till bilden och sen ska jag städa.

jag skä även försöka hålla mig på avstånd från min mamma för hon har blivit sjuk.


jag lovar att gör ett inlägg imorn puss från mig


Ovido - Quiz & Flashcards