lolinz

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellinor - 22 mars 2013 22:14

Japp kl 20.00 idag kom han till oss<3 ska försöka fixa fram en bild till imorgon:) men ska sova nu har kördag imorgon puss på er (inlägg kommer imorgon)

Av Ellinor - 6 mars 2013 16:10

Well I am going to do this in english this time because I am going to have a english presentation tomorrow. And if I screw up I want to be able to improvise. I am now sitting upstairs next to the biology classrooms with mikaela and vanja and the are rehearsing to the fullest and maybe I also should do that because I have to know this to tomorrow (i'm sorry for bad quality at the picture)

Av Ellinor - 1 mars 2013 09:04

Ja nu sitter jag här på historia lektionen och har tråkigt jag bör jobba med våran uppgift vi fått men det finns liksom inge  ork i min kropp en dag som denna, tips på hur jag ska få saker och ting gjorda?? idag är det alltså fedag sista dagen på skolan och jag har nog aldrig sett fram emot en helg så mycket som idag, det kommer att bli underbar!!.


Vad har jag gjort i veckan då jo inte så värst mycket sovit uppe hos mamma och pappa hela veckan då det görs om en massor i  lägenheten. Med andra ord så har jag ätit(det finns väldigt mycket mat hos mamma och pappa så denna vecka kan nog resulteras med en viktuppgång.

i onsdag var jag på skolan musikal som i år var legally blonde, den var bra lite teknik strul men jag tyckte personligen att förra årets uppsättning var bättre. Men det var ändå väldigt bra jobbat av alla som medverkade.


Men innan det hade jag ju lov jag hade en filmkväll med tjejerna och sen satsa jag fullt ut på mina kördagar så var jätte mysiga.  

Här är en av filmerna vi såg som hette upside down. den var jättemysig även fast mikalea sågar den helt.

Trailen:


Ovido - Quiz & Flashcards