lolinz

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellinor - 27 augusti 2011 15:45

Hej siter här har kommit hem från farmor hon fyllde år idag:) köpte även ett nytt par gympa skor ni får se dem när jag köpt resten av min gympa outfit saknar tröja och sportbh när jag har det så kommer jag visa lovar.Har även köpt hem llite saker så jag väntar på att det ska komma från GB men jag visar er när det kommer nu måste jag plugga matte:( PUSS FRÅN MIG

Av Ellinor - 20 augusti 2011 18:01

Nu har jag bÖrjat i skolan klass N11C trivs ganska bra första dagarna såhär, visste jag att det skulle bli svårt har inga gamla vänner min klass så det gäller att skaffa nya men vi är en riktigt bra klass igen verkar tycka det är jobbigt eller nått sånt. det krångliga är att de försvinner väldigt lätt man får inte gå ifrån dem för då hitta man dem aldrig:) ska gå med i elevkåren på måndag och maila musiklärarn så jag får musik på mitt schema :) eftersom att ni inte vet så mycket om mig så gör jag en 82 frågor.Jag är ärlig


1.Är du kär? Nej

2.Har du snusat? Nej

3.Har du fimpat en cigg på någon annan? Nej

4.Har du legat i en säng brevid en tjej? Ja

5.Har du blivit dumpad? Nej

6.Har du blivit allvarligt slagen? Nej

7.Tar du droger? Nej

8.Har du haft sex med en tjej? Nej

9.Har du pussat en kille? Nej

10.Hatar du någon? Ja


11.Älskar du någon? Ja

12.Har någon vän svikit dig? Ja

13.Har du djur? Nej

14.Har du legat brevid en kille i en säng? Nej

15.Har du haft sex med en kille? Nej

16.Gillar du orange? Ja

17.Gillar du blå? Ja

18.Har du en sjukdom? Ja

19.Har du skämt ut dig för nån du gillar? Ja

20.Har du en gris? Nej


21.Har du en plattång? Ja

22.Har du en bror? Ja

23.Har du sjukt bra humor? Ja

24.Är du brunett? Nej

25.Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Nej

26.Röker du? Nej

27.Har du en hund? Nej

28.Har du skilda föräldrar? Nej

29.Har du gått i simskola? Ja

30.Har du sagt bög till en kille? Nej


31.Har du sagt fitta till en tjej? Nej

32.Har du fuskat? Ja

33.Har du en tv på ditt rum? Nej

34.Har du lunar? Nej

35.Har du msn? Ja

36.Har du en syster? Ja

37.Har du bruna ögon? Nej

38.Har du sett dig själv brinna? Nej

39.Gillar du att fota? Ja

40.Hjälper du dina vänner? Ja


41.Gillar du tacos? Ja

42.Tycker du att du är söt? Nej

43.Har du dansat? Nej

44.Har du spela fotboll? Nej

45.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

46.Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej

47.Har du ätit sniglar? Nej

48.Äger du en locktång? Nej

49.Gillar du tuggummi? Ja

50.Borstar du tänderna två gånger om dagen?


51.Gillar du kläder? Ja

52.Hatar du falska vänner? Ja

53.Gillar du att räkna matte? Ja

54.Älskar du nån nu? Ja

55.Har du gråtit inför nån vän? Ja

56.Kan du sjunga? Ja

57.Har du sett nån död? Ja

58.Säger du vad du vill? Ja

59.Svär du mycket? Ja

60.Vad är ditt hela namn? Lii Felicia Ellinor Nilsson


61.Kan du tala spanska? Ja

62.Är du kortare än 1.60? Nej

63.Älskar du sommaren? Ja

64.Älskar du vintern? Ja

65.Har du mer är sex par skor? Ja

66.Brukar du sjunga i duschen? Ja

67.Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja

68.Har du mer än tre par mjukisbyxor? Nej

69.Gillar du att städa? Nej

70.Gillar du att sova länge? Ja


71.Har du varit med om en olycka? Ja

72.Har du varit förvirrad? Ja

73.Har du förlorat en vän? Ja

74.Har du 6 par byxor? Ja

75.Har du varit i paris? Ja

76.Gillar du att shoppa? Ja

77.Gillar du ormar? Nej

78.Klarar du dig själv? Ja

79.Har du lagat mat? Ja

80. Är du klantig? Ja

81.Har du foppatofflor? Ja

82.Har du mer än 20 låtar på din dator? Ja

Av Ellinor - 9 augusti 2011 22:15

JAG LOVAR ATT JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN NÄR JAG BÖRJAR I SKOLAN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards