lolinz

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellinor - 24 juli 2011 16:02

jag vet att jag inte skrivit på länge men jag har varit ute på landet och haft tråkigt men internet uppkopplingen är inte den bästa så när det fanns fick pappa jobba:) men men nu är jag hemma imorn börjar 1 veckas matte kurser som förberedelse till gymnasiet:) men jag kommer skriva varje dag för de slutar kl 3  här är  en bild som är flera år gammal det är tagen på landet med hanna w en av mina bästa vänner;)

Av Ellinor - 15 juli 2011 18:48

JAG ORKAR INTE MER!!!

Av Ellinor - 12 juli 2011 11:02

HEEJ


nu sitter jag och väntar på hanna w hon skulle komma hit. jag kommer känna mig som världens blekfis för hon var i grekland och har skitlätt för att bli brun och mig ska vi inte ens prata om... men men igår var jag med hanna ek mys vi hade jätte trevligt och märkte att vi måste träfas igen:) vi prata om allt<3


men nu kommer hannna måste gå puss<3

Av Ellinor - 11 juli 2011 13:27

hej ligger här i sängen påklädd och väntar på att sötisen hanna ska sluta jobba så vi kan träffas det var senast 10 juni jag såg henne så det var ett tag sen<3 i helgen var jag på 4 kalas har bara bild från en av de när jag sitter med min brorsdotter elvine  hon fick ta på sig mina glasögon hon blev ju super söt!!!


sen ålkte vi vidare till fest nr 2 de bor på 3 våningen och vi var 7 pers så vi tog hissen efter ett tag så börja det tjuta då hade den fastnat:( så vi satt där i 35 min och väntade på en person som hjälpte oss ut därifrån sen gick vi in och njöt av iskall dricka efter att det hade blivit typ 35 grader i hissen:)


men men tidigare i veckan var jag och handlade nya skor med syrran på ett ställe som heter footish på ågatan 11 jag hade presentkoort och det var rea så det sluta med att jag bara betala 169 kr för de här coolla skorna     det är reflex så nu kommer jag aldrig bli påkörd av en bil så länge jag har dessa på mig.


sen var jag ute på stora emmaus med mamma köpte 5 skärp som jag inte orka ta kort på sen köpte jag även en skitcool kvaj från 80-talet tror jag bara 75 spänn.  och sist men inte minst så var jag ju ute med yalda för ett braaa tag sen och då köpte jag två halsband på hm och jc:)     minns inte hur mycket det kosta men coola är det men nu måsta jag städa innan hanna kommer puss från mig<3

Av Ellinor - 4 juli 2011 22:04

sitter och äter upp de sista av de 12 liter jordgubbar vi köpte har gått åt om vatten i öken:) det är hur gott som helst.


idaag var jag och köpte ett par nike terminator jag lägger upp bild på de och lite annat jag köpt:)


imorn ska jag iväg til min syssling som är här under 2 veckor hon bor vanligtvis i amerika så hon fryser som jag vet inte vad men jag ska sova nu:)

Av Ellinor - 3 juli 2011 09:33

Hej på er nu ä vädret skit och jag vakna precis deet är inte så mycket jag kan göra  men jag tror att jag ska börja på en ny bok<3 igår åkte jag, mamma och  syrran(som har förlovat sig) till nått ställe vi gick på iittala outlet där jag köpte 2 pepparkaks formar i lilla my och mumin för 25 kr gissa om jag blev glad den ända nackdelen är att jag inte har någon ugn:)  

Ovido - Quiz & Flashcards