lolinz

Alla inlägg under november 2011

Av Ellinor - 29 november 2011 18:16

Jag har så Sjukt mycket att göra har typ 5 uppsatsen att lämna in denna vecka + ett prov men måste forsätta nu annars blir jag aldrig klar:( puss

Av Ellinor - 26 november 2011 13:36

Hej vi ska ha mitt franska gäng ska ha glöggkväll idag:) i källaren mys:) men jag måste städa nu för kusinerna ska komma över och mamma/pappa är inte hemma så jag måste förberenda med att dammsuga:) puss på er

...

Av Ellinor - 24 november 2011 20:34

... det är allt jag kan säga om min dåliga uppdatering men jag ska skärpa mig. idag var jag i stockholm  men klassen det var faktiskt roligt och jag köpte roliga pepparkaksformar svindyrt men värt det kommer ha de hela mitt liv jag lovar!! jag vill vara social men har inte tid har 4 uppsatser att göra och ett stort so prov. Saknar hanna och hanna de är mina närmaste och bästa vänner<3 älskar er


men jag måste skriva nu puss på er

Av Ellinor - 1 november 2011 08:00

heej idg fyller jag 16!! men kommer inte få några presenter för jag ska till estland idag med pappa!!  jag har verkligen bloggtorka men jag skriver nog när jag kommer hem på torsdag:)

Ovido - Quiz & Flashcards