lolinz

Alla inlägg under juni 2011

Av Ellinor - 30 juni 2011 10:16

haj. jag tänkte barar släänga in ett sabbt inlägg:)

igår var jag hos yalda sötnosen vi titta på shan atci grilla och hade roligt vi var även på stan köpte 2 halsband fixar in bilder senare.

Nu väntar jag på hanna min andra sötis vi ska också til stan stan för hon ska handla innan hon åker till grekland:) man det är allt jag hinner skriva puss <3

Av Ellinor - 26 juni 2011 23:45







Jag har som sagt inte skrivit så mycket och detta resulterar till att jag har köpt saker men ni har inte sett något så jag tänkte visa vad ja köpt men jag kan ha glömt något.:)



  mina snygga shorts köpta på lindex de finns där nu 249kr(till ett studentfirande) väska från terranova(i estland) 9,90euro    härlig klubba köpt på disneyland paris när jag var där:)   mina härliga converse älskar de 2 par är gammla men de fick vara med iaf     här är en tunika jag har man ser inte så tydligt men den är härlig :bredenbergs på rean   shorts terranova(i estland) 17,9euro men det ä super härliga   klänning från monki 75kr     skjorta pappas gamla   Lilla my mobilsmycke 20kr estlandsbåten   mina två plånböcker köpta i estland den blåa är gammal men så snygg att den är värd att ses en gång till   oj nu blev det lite väl mycket hud men det här är den enda bilden jag har:) det är en transparent skjota från monki 300kr   två nya bhar från hm 149 kr st   hittad i en låda:)   fick av min kära värdfamilj i frankrike  den här också (lite suddig:D ) pappas gamla skjorta som jag fick :D   nu ska jag banne mig lära mig estniska så jag har köpt en bok för det:) kl frankrike minns inte vad den kosta men det pajja så använder den som armband:) 



det är nog allt och som jag köpt men imorn ska jag nog slappa det ska va sol så ska försöka sola:)puss från mig

Av Ellinor - 26 juni 2011 11:41

nu är jag hemma kom hem vid elva, fan vad skönt att slippa alla mygg:) ska sticka iväg till hanna nu men ikväll lägger jag nog upp bilder på allt jag köpt puss från mig

Av Ellinor - 25 juni 2011 17:10

Nu ligger jag här ute på landet det spöregnar men det är bra då jag har huvudvärk så jag ska försöka somna om puss från mig

Av Ellinor - 23 juni 2011 19:12

Hej jag ligger på landet och tittar på vem vet mest, jag vet inget liv med vad finns det mer att göra fast snart kommer tias elvine och malin:) och imorgon kommer några släktingar för att fira midsommar med oss dom åker från Stockholm kl 9 imorgon bitit så ingen sovmorgon för mig icke:(Nu kan ni vara stolta över mig jag gick till affären och tillbaka och det är typ 2 km lite mer kanske så nu har jag rört mig fast det var inte idag när det regna, det var igår när det var skinande sol men eftersom att det vräkte ner idag så var jag och pappa till flygfyren och handla:) men nu kommer de puss

Av Ellinor - 22 juni 2011 22:57

  det här blir mitt mål att göra under lovet fast det blir nog lite svårt då jag inte har någon ugn men jag ska göra såna här de är för söta för att inte göras:)

='(

Av Ellinor - 22 juni 2011 21:14

jag skulle igentligen skriva först imorgon men nu behöver jag får ut mig massor ur mitt huvud så jag skriver idag istället.


jag undrar om något är fel på mig har tydligen knappt några riktiga vänner de svarar inte när jag skriver till dem så jag fattar inte varför är jag för konstig ser jag underlig ut jag fattar inte, jag vill bara ha vänner jag kan vara med och känna att jag inte behöver vara någon annan.men tydligen vill ingen vara med mig jag ser bilder på faacebook med stora grupper som bara tar det lungt och chillar och jag då på två månader har jag bara varit med 1 person efter skolan och det är inte ofta jag är med henne fast vissa kom ju på min konstert men det känns som jag tjatade som f*n för att de skulle komma vilket ger mig dåligt samvete tänk om det inte vill komma och jag tvingar på dem det. Så alla kära vänner ni som vill träffas hör av er puss


nu sitter jag på landet eftersom att jag inte hade något att göra i uppsala kommer hem på söndag då ska jag visa mina inköp från frankrike och estland och det jag snott från pappa men nu för att inte tänka på det tidigare så ska jag äta lite jordgubbskräm puss skriver imorn

Av Ellinor - 4 juni 2011 21:31

hej jag ska börja blogga igen jag har känt att jag behövde en paus sen jag kom hem från frankrike med nu ska jag börja.:) nu sitter jag på landet och har tråkigt ska va är tills på måndag jag har hittat ett par skor som jag vill ha på balen med de fanns inte i min storlek i affären så mamma ska åka förbi en annan imorn men nu måste jag logga ut det här är mammas dator puss.

Ovido - Quiz & Flashcards