lolinz

Alla inlägg under juni 2012

Av Ellinor - 29 juni 2012 20:33

Ja ni, gud vilken underbar mamma jag har, hon har beställt en långkjol och 2 par byxor till mig:) byxorna får ni se när de kommer men här är kjolen:)

 


fiiin va, jag älskar färgen det bara skriker ellinor om den längtar tills den kommer och vi får hoppas att det är snygg på mig:)

Av Ellinor - 28 juni 2012 13:56

Ja ni, det är det att jag inte bloggat sen den 25 april är bara skandal men jag ska förbättra mig lovar:) det har hänt så mycket ja har börjat jobbat på ett ställe i stockholm så jag har fått min första lön vilken gick direkt till min kamera kassa nu är det bara 3000 kvar:) så jag är glad ska även få 1000 kronor snart för ett annat jobb:) sen har jag slutat 1 med SKITBETYG!!!! ska försöka fixa bort 3 F i höst. Sen har sommarlovet börjat jag har flyttat hemifrån och fått den bästa kontakten med hanna ek igen, har saknat att ha en sån bra vän. Min känslor har gått upp och sen ned men i slut ändan så har jag min familj och vänner.


Nu ska jag gå iväg och hjälpa pappa med att dela ut lappar i alla JÄVLA!!! trappuppgångar i min förening. och sen ska jag städa och disk så det är en tråkdag och gissa vad jo solen skiner och jag jobbar:(


skriver mer imorn puss!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards