lolinz

Alla inlägg under december 2011

Av Ellinor - 19 december 2011 14:37

Jag är super depp, vet inte vad som är fel jag försöker att vara posetiv men jag har ingen motivation nu så kommer jag få min tredje igvarning. Mina föräldrar kommer aggra på mig!! men vad har hänt med mig förut hadde jag mvg i so och nu har jag ig fattar inte, tror jag måste skärpa mig med  läxorna men det är nog inte det ända. Har hur som helst konsert idag får träffa hanna hoppas hon kan muntra upp mig. Sen det här med klassen jag känner att jag har ingen riktigt bra klasskompis har ju folk jag är med på rasterna men ingen som är såhär att jag är med efter skolan. Jag ser hur folk blir tätare medans jag glider ifrån mer och mer. min syrra säger att det är dags att skaffa sina kompisar men vet inte hur jag ska den jag trodde var en bra kompis hon blir irriterad på mig hela tiden och suger liksom allt posetivt ur mig när hon håller på så. Men nu måste jag försöka rycka upp mig har en konsert ikväll:) hoppas det går bra puss <3 

Av Ellinor - 16 december 2011 11:10

sitter och har kemi nu första lektionene på dagen inte helt fel låg kvar i sägen till kl 9 imorse sen tog jag och åt en redig frukost:) 5 knäckebrödsmackor och en stor skål varm choklad började dricka i skål när jag var i frankrike i våras:) mmen kan ska koncentrara mig så jag int får F på nästa prov också:)


btw, min syrra kommer hem idag:)!!!

Ovido - Quiz & Flashcards