lolinz

Alla inlägg under april 2011

Av Ellinor - 27 april 2011 22:58

Bonjour!Nu har jag precis packat klart det sista :) jag har "städat" mitt rum så att det är sent och fräsht när jag kommer hem. Jag har även duschat håret så det är nytvättat och fint. Men nu måste jag sova kl 4.20 ska vi träffas tid min skola för lite information och sånt sen bär det av till arlanda och frankrike. Jag missar precis min syrra hon kommer hem imorgon men senare:( så jag hoppas att hon och min familj och alla har trevligt på kryssningen

Av Ellinor - 20 april 2011 16:48

nu har jag varit på gränby och köpt 2 par tights det är jätte sköna och sitter precis som jag vill nu ska jag nog börja plugga har inte gjort det än jag tittade jag på magnus och brasse och lästa lite harry potter     ser ni mina snygga naglar målade dem igår nagelacket kommer från hm och heter "blue my mind" och är riktigt snyggt. nu ska jag plugga matte kanske gör idrotts planeringen också vi får se puss från mig

Av Ellinor - 19 april 2011 12:01

hej på er borde verkligen sitta och plugga med orkar inte med det just nu:) eftersom att jag ska till frankrike missar jag en vecka med plugg skönt men får med att göra sen.


nu har vi fixat resväska iallafall men nu måste jag köpa tights så jag har när jag åker till frankrike,men det är så tråkit att gå på stan ensam men kanske tar en liten cykeltur senare idag:)


nu ska jag titta på mästarnas mästare missade igår så får titta på svt play idag:)

 

Av Ellinor - 17 april 2011 10:17

Hej på er nu är det loooov jag vet att jag inte skrivit på länge så det var dags nu jag är supertrött har haft problem  i fler veckor nu jag går och lägger mig kl 9 och somnar inte innan 12 fast jag är så trött att jag nästan däckar, jag har som drömmar i vacket tillstånd om ni fattar vad jag menar. men men nu slipper jag huvudvärken iallafall för jag har fått glasögon:)      vad tycker ni? jag gillar dem jätte mycket:)



Veckan efter lovet ska jag åka till frankrike med skolan, jag är jätte rädd är inte ett dugg bra på franska och nu ska jag bo hos en okänd familj som jag inte ens kommer kunna kommunisera med.

 

hoppas det går bra men jag vet inte vad jag ska ha med jag måste fixa en stor resväska till dess också vet ju inte hur vädret kommer va och så men vi får hoppas på att det är bra.

Nu ska jag forsätta läsa harry potter har bestämmt mig för att läsa hela serien först på svenska sen på engelska (av den anledningen att mamma inte vet var de engelska är) men ska forsätta nu puss

Ovido - Quiz & Flashcards