lolinz

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellinor - 31 januari 2013 10:27

Okej en bild på mig och 5 saker jag gillar.


 


1.KÖR

2.VÄNNER!! 

3.LEDIGHET

4.ONYTTIG MAT!!

5.DISNEY

Av Ellinor - 28 januari 2013 18:53

Dag 1 – En bild på mig, och fem saker jag gillar.

Dag 2 – Parfym som jag använder.

Dag 3 – 5 sanningar om mig själv.

Dag 4 – En bild på vad jag har för kläder just idag.

Dag 5 – Mina drömmar.

Dag 6 – Berättar lite om mitt liv.

Dag 7 – Några bilder på mig och mina vänner.

Dag 8 – Mitt favoritklädesplagg just nu.

Dag 9 – En bild på ett bra minne.

Dag 10 – Ett favoritminne från 2011.

Dag 11 – En förebild

.Dag 12 – Min frukost.

Dag 13 – En favoritlåt.

Dag 14 – I min handväska

Dag 15 – Mina rädslor.

Dag 16 – En gammal bild på mig.

Dag 17 – En favorit film.

Dag 18 – Varför jag startade min blogg.

Dag 19 – En bild som gör mig glad.

Dag 20 – Minst två bilder från förra året.

 

 Den här gången ska jag försöka att fixa alla dagar ut och inte sluta efter halva tiden:) börjar imorgon

Av Ellinor - 10 januari 2013 20:36

Gud vad den här veckan har varit stressig!!! jag har haft 2 prov och ska ha et tredje imorgon måste även skicka in min biologi uppsats.+ några andra men dem har jag nedprioriterat. Imorgon komme jejerna hit för en filmkväll/sleep over:) härligt att ha dem här igen:) sakna dom som jag vet inte vad på jul lovet.. och nu måste jag plugga men allt jag kan tänka på är kryssning jag går typ redan och planerar att jag, vanja, ina och mikaela ska på en kryssning till estland men det kommer ju inte ske förrens på jullovet nästa år då vi alla måste fylla 18 först men kan inte sluta tänka på det:)  

KRYSSNING!!!

Ovido - Quiz & Flashcards