lolinz

Alla inlägg under juni 2010

Av Ellinor - 26 juni 2010 23:09

heej dan efter midsommar det var inte så röjit för det var tre barn under året där men vi hade jätte trevligt iaf.jag har fortfarande min dator på lagning jag skulle bloggat varje dag annars men det man måste gilla läget, nu kan jag ju passa på att läsa massor av böker som jag har mitt mål är att läsa ut dom innan sommarlovet är slut hoppas jag lyckas hålla det. Snart är även den här månaden slut, och det betyder att älsklingen yalda kommer hem snart jag saknar henne som f*n  sen har vi bara två veckor att umgås och sen ska jag till estland med tias, belinda, malin, älsklingen elvine hon är så himlans sött. men jag ska gå och lägga mig nu ska hem imorn runt 9 och det är egentligen aldeles för tidigt men jag får ta det från den ljusa sidan då kan jag ta tillvara mer på dan dom sa att det skulle bli sol på vädret och det behövs, min syster jag och hennes kompis låg ute och sola, henne sätt attt säga gud vad vit då är var. hon är tinad (kompisen) jag är påväg att bli tinad och du är fortfarande fryst men vi är ju syskon så får skratta bort det och chilla, nu ska jag verkligen gå och lägga mig har tittat klart på house of wax och det är dags för sängen


puss och kram //lolin <3

Av Ellinor - 18 juni 2010 22:09

tjoo:)

min dator är fortfarande på lagning så måste använda alla tillfällen jag får sitter hemma hos julia nu så ska bara göra ett snabbt inlägg.

idag har det varit dåligt väder hela dan förutom nu på kvällen när solen kom fram, jag jobbade min sista dag hos pappa idag( den var ganska soft faktisk) vi cyklade upp till ulltuna pappa skulle få en underskrift av en person där.

när jag kom hem så softa jag lite bestämde vad jag ska ha på mig imorn på min kusin födelsedags firande fick bli en jeans klänning ni kommer få se bilder på den nån gång under sommar när mamma kom hem sen så gav hon mig en klänning och en klänning och kjol till min syster ska ha klänningen på sön när min syssling kalle fyller år. ska bli jätte trevligt att få träffa min släktingar och stor fira ( han fyller 55) men men det är då försöker fixa ett inlägg imorn men vi får sen

puss och kram/ lolin<3

Av Ellinor - 16 juni 2010 22:10

idag så lyckades jag fixa så jag kan göra ett inlägg nu här på mammas dator.

jag har som jag gjort hela den här veckan så har jag jobbat för pappa jag gick runt och satte upp alla lappar jag skrev igår det var inte roligt ska jag säga till er. men jag fick sluta efter lunch för då var jag klar och pappa hade inget mer jag skulle göra.

så jag gick upp pappas kontor ligger i källaren och tittade på robotar och kung fu panda jag fick en rolig stund där.

imorgon ska jag ner till pappa igen jag hoppas att jag får ledigt för det skulle vara sol imorn, hoppas hoppas hoppas!!!!

men jag måste gå nu mamma ska in på tradera såpuss och kramm lolin<3

Av Ellinor - 15 juni 2010 21:57

heej alla läsare idag har jag jobbat hos pappa igen jag fick sitta och skriva lappar hela dan, men det var ingen fara. jag slutade kl 3 och då kom hanna hit. vi gick till ica köpte glass och sen bara va vi det var härligt jag brukar inte va med hanna så ofta eftersom att vi har saker att göra och även våra kompisar från våra skolor. till kvällsmat blev den en calsone från resturangen på hörnet. imorgon ska jag lämmna in min dator den har gått sönder så jag lämnar in den imorn och hoppas jag får tbx den i övermorn så det kanske inte blir något inlägg imorn puss och kram

//lolin

Av Ellinor - 14 juni 2010 22:20

igår var en sån dag när man bara inte orkar göra något men det  blev en cyckel tur ned till centrum efter en timmes av pappa som klaga om att man inte ska sitta inne hela sommarn.

Idag så började jag sommar jobba hos pappa jag skulle varit där 9 men kom 12 så jag fick gå och sopa källaren på löv men jag sluta efter det vilken lyx va? det tog bara 20 minuter att sopa.

 Vid tre åkte jag upp till habiliteringen jag gjorde ett ansträngnings test det gick bra sen började vi diskutera operation och ärligt talat så skrämde hon mig ordentligt men jag tror jag ska göra det ialla fall.

På vägen hem åkte jag förbi donken med pappa där fick jag kvälls mat när jag kom hem så ringde syrran och fråga om jag ville titta på film med henne. så vi titta på "på smällen" nu ska jag titta på tv imorgon ska jag ner till pappa igen ska skriva namn lappar 162 st, OMG!!!!!! jag kommer dö vi ses imorn puss och kram<3  lolin

  på vägen hem frän stan så såg jag dom här under en sol glimt.

Av Ellinor - 12 juni 2010 15:09

hhej jag kunde inte göra något inlägg igår för jag,mamma och pappa åkte ut till landet i kaggeboda. jag hade inte datorn med mig för jag är sjuk så jag orkade bara inte göra något sov i bilen på vägen dit och hem när vi åkte idag.

kan fortfarande inte fixa några bilderjag ska hämta ut min dator imorn.

Av Ellinor - 10 juni 2010 19:26

Heej jag hann inte skriva igår var i skolan hela tiden fram till 12 och då var jag så trött att jag däcka.

jag sprang runt som en galning villa ingenting på 3 tim hade så jävla ont i rygg och fötter men det glömda man helt bort när man kom ut på dans golvet. men jag hade så jävla roligt ser fram emot det här nästa år ska lungt betala för att komma in.

idag så var hela skolan på österängen det var tävligar mellan alla 9:orna och lärarna. lärarna vann alla tävlingar, dragkamp, fotbolls matchen och fem kampen. sen åkte jag ned på stan med hanna där var det rea på weeckday så köpte ett par byxor och ett nagelack på åhlens.


kan tyvär inte visa på bild på byxor,nagellack,dagens outfit, eller gårdagens outfit för min kamera är trasig på mobilen och har ingen annan.

puss och godnatt jag har så ont i huvet så ska kolla om jag kan sova lite nu.

Av Ellinor - 8 juni 2010 21:54

hemma igen!!


hej alla jag kom hem för några timmar sen jag har varit i södertälje på en examen min kusin har nu blivit så stor att han tar examen det är ju helt sjukt.


dagens outfit:

  

klänning:tant affären bredensberg

ps: satt i solen och är rödhårig så jag brände mig som fan de svider på axeln skitmycket.


imorgon ska jag som sagt jobba på niornas bal så kommer ha skit roligt det kanske även blir ett gästbok inlägg av min vän julia vi får se imorn.


ska titta klart på cugar town nu puss och kram godnatt  

Ovido - Quiz & Flashcards