lolinz

Alla inlägg under juni 2010

Av Ellinor - 7 juni 2010 20:23

Heej ligger i min säng och tittar på top model har haft jätte roligt i skolan idag jag var med julia ganska mycket och det var så skönt det är klart jag saknar yalda men jag hade verkligen roligt imorgon ska jag till stockholm fixar en bild från min kusins examen. På ons ska jag jobba på 9 bal som man har året man slutar. det ska bli skit roligt blir även lite spex foton med julia puss:)


dagen outfit:

  

klänning:weekday

converse: nilsons 

Av Ellinor - 6 juni 2010 18:59

Det blev inget på morgonen men nu kommer det.:)

 jag har haft fult upp idag jag kunde inte skriva när jag vakna för ja var försenad skulle träffa en person på stan och vi skulle shoppa. när jag gjode det åkte jag direkt upp till farmor och sen förbi ica  men är jag iallafall hemma.


här är bilder på det jag köpte:  

det är ett vitt, svart,ljusgrönt,lila,grått och ett helt vanligt lack finns på åhlens :depend kostar 25kr/st och malava 45 kr st

   

en bikini jag har verkligen letat efter en Lindex 250 för hela, 150 för top 100 för underdel.

  

den lila och gula kosta 100kr st och den svarta kosta 150.


Nästa vecka har jag mycket att stå i på måndagen så ska jag träffa hanna w på tisdagen ska jag till stockholm för min kusin som ska ta studenten ons slappa  sen på tors så ska vi till österängen med skolan det betyder vatten krig.på fredagen är det avslutning så jag har lite att göra men ska göra en uppdatering varje dag jag lovar.


till sist dagens outfitt

  

snickarbyxor: pappas fårn 70-talet

linne: gina tricot

skor:ilata i estland



Av Ellinor - 5 juni 2010 23:08

Hej alla!!! 

nu ska jag faktiskt ta och skärpa mig har inte gjort ett inlägg på evigheter jag lovar att jag ska göra ett varje dag framöver så länge jag har tillgång till dator eller uppkoppling.

Ja vad har hänt då jo min kör, gym och ridnig har slutat för sesongen stavning jag har en vecka kvar av skolan den veckan kommer vara den jobbigaste eftersom att yalda ska resa iväg till norra irak, kurdistan så jag kommer ha en riktit jobbig vecka men ska faktiskt gå och lägga mig nu ska upp och göra några ärenden men lägger in en dagen outfit på morgonen (förmidagen)   



sov gott/ lolinz

Ovido - Quiz & Flashcards