lolinz

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ellinor - 7 februari 2012 18:47

Någonting jag ångrar hmm...


det är nog hur jag är. Jag är trött på att jag knappt har några riktigt bra vänner och det beror på  att jag är riktigt feg. jag vågar inte säga vad jag tycker:(


FÖRKLARING: jag har ett handikapp som gör att jag har svårt att hänga med( gå, cykla, springa aa ni fattar) det gör även att jag ser konstig u när jag går. detta gör att jag har blivit osäker på mig själv. det kan vara att jag bara inbildar mig men det känns som om många tar avstånd från mig p.g.a detta.

Detta gör att jag inte vågar säga vad jag egentligen tycker då jag är rädd för att de vänner jag har inte vill vara med mig. jag ska hädan efter ska jag säga vad jag tyckere och inte försöka vara någon jag inte är.


puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards