lolinz

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellinor - 6 februari 2012 14:14

En resa jag minns.


Det bästa resan jag haft måste varit den med mina syskon när vi åkte till estland , och ja jag har varit i estland 1000 gånger men det var något speciellt. De betyder allt för mig och sen var min lilla brorsdotter med helt underbart vi åkte runt i hela estland. visade min bros fru hur vi har växt upp (vi var i estland varje sommar när vi var små). helt underbart nu skulle jag kanske slängt upp en bild från estland men har inga bilder på datorn så ni får en bild på mig istället. den är från biologin


 

Av Ellinor - 5 februari 2012 22:11

Dag 1 – En resa jag minns
Dag 2 – Detta ångrar jag
Dag 3 – En gammal bild på dig själv
Dag 4 - Mina bra/dåliga sidor
Dag 5 - Det här får mig att gråta
Dag 6 - Mina rädslor
Dag 7 - Det här är jag bra på
Dag 8 - Min första kärlek
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - Det här upprör mig
Dag 11 – Varför jag började blogga
Dag 12 – Någon/några du alltid har roligt med
Dag 13 – En bild på dig och en vän
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Någon du saknar
Dag 16 – Något du vill lära dig
Dag 17 – Om jag vann en miljon
Dag 18 – Det här hade jag på mig idag
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – En bild på någon du älskar


Hej jag ska slänga in en sån här för att något ska hända i bloggen jag kommer börja med den imorgon:) puss

Av Ellinor - 4 februari 2012 09:57

Jag måste städa och plugga idag:( det är så tråkigt men jag inleder dagen med top model och revenge:)

Av Ellinor - 3 februari 2012 21:28

jag är smått förbannad på en viss person, just nu även fast denna person inte betyder något i mitt liv längre men det gör mig ändå irriterad. nej nu ska jag titta vidare på It's complicated 

 

Av Ellinor - 2 februari 2012 14:50

Hej jag vet att min blogg är lite tråkig just nu inga bilder, inga roliga inlägg bara skola och det är mitt liv just nu har förstört mina betyg och måste fixa de igen. så plugg plugg plugg:) men jag ska försöka skriva lite roligare saker:) väntar bara på en bättre mobil så jag kan börja ta bilder igen puss på er<3  

bild från gårdagens svenska lektion:)

Ovido - Quiz & Flashcards