lolinz

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Ellinor - 9 oktober 2013 23:32

Jag hatar den här appen det här är fjärde gången jag skriver!! Iallafall....

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera oftare, tror ni jag klarar det? ;) om ni tycker att uppdatering fortfarande blir för dålig så skriv bara en kommentar det gör mig mer taggad på att uppdatera:)

Vad har hänt sen sist då? Jo en hel del faktiskt jag har nämligen gått och kärat ner mig i en kille (jag är som en liten tjej i femman igen :)) sen har jag troligtvis ingen chans med honom men det är en annan grej det:)

Även estland/födelsedags resan är bokad!!!! Det kommer bli awesome!! Och min studentmössa är beställd, tänk er snart är jag 18 och fri från skolan:)

Sen hade jag kördag och körmiddag i lördags men det kan jag skriva om imorgon:)

Förresten vill ni att jag ska börja ta dagens outfitbilder? Det kanske blir lite roligare på bloggen men det är ganska mycket arbete så om ni inte bryr er så kommer jag inte göra det:) (jag kan inte lägga in en bild nu för då kraschar appen men kan göra det imorgon via datorn:))

Puss på er jag skriver mer imorgon:)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards