lolinz

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Ellinor - 17 oktober 2011 09:46

Nu är jag framme en timme senare än beräknat med det gör inget:) väntar på att mikaela och amanda (sötnosar) ska komma för att plugga men jag ska forsätta med min labbrapport nu så den blir klar någon gång hoppas ni får en trevlig dag<3

Av Ellinor - 17 oktober 2011 08:19

Hej på er:) nu sitter jag här och lyssnar på musik ha sovmorgon till 12.45 men ska jag ska dit tidigare och plugga:) det har inte hänt så mycket mer med farmor, hon ligger där och är förlamad i halva kroppen men jag klarar inte av att besöka henne jag minns min mormor när hon fick sin tredje stroke som hon blev förlamad av. mina syska blev inte tvingade att hälsa på men det blev jag och nu är det sånt jag minns min mormor med sladdar ur magen och armar det är bara hemskt jag vill minnas min farmor som hon var:) och inte som hon är nu:( 


men nu ska jag duscha så jag kan komma iväg:) kyssar

Ovido - Quiz & Flashcards