lolinz

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Ellinor - 15 oktober 2011 23:05

Med tanke på allt som händer just nu tyckte jag att det var dags för en förändring för bloggen och mig. Lolinz får ett nytt utseende och jag ska få ett nytt sätt att tänka. jag måste lära mig uppskatta saker!!!

t.ex min farmor är på sjukhus och kommer troligen gå bort snart men istället för att tänka så kan ja ju tänka på alla mina trevliga år med henne med ett vakande öga på mig, hon kunde knappt gå men gick ändå hem till mig för att kolla att jag var okej när mina föräldrar var bortresta. Farmor är världen mest gossiga människa <3 

Jag önskar att alla tog vara på tiden de får tillsammans för en dag kan något hemst hända en stroke, cancer eller en olycka.


det sista jag ber er skänk en tanke till någon ni har mycket kär för man vet aldrig hur det kan sluta och om ni ej har någon närstående så kan ni väll skänka den till min farmor.

:(

Av Ellinor - 15 oktober 2011 17:08

Har för mycket att göra i skolan

Farmor<3 har fått en stroke och ligger på sjukhus 

Jag är som jag är


JAG HATAR MITT LIV

Ovido - Quiz & Flashcards