lolinz

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Ellinor - 13 januari 2012 22:27

skolan har börjat och än så länge är allt super jag ska plugga kemi imorgon för jag har prov nästa vecka har även kör för första gången den här säsongen:) men är mitt i allt ihop stressad ska göra mina individuella val för 2 och 3 och är lite rädd att jag väljer fel, man får ju inte byta. men ska försöka lunga ned mig och tänka över allt så går det säkert bra:)


lever med min gamla 17 tums dator nu då min skol dator drutta i golvet ar lämnat in den så den kommer nästa vecka har även pappas gamla tjockis mobil-.- min laddningskontakt i gamla mobilen har lossnat från kretskortet så den går ej att ladda tror jag kan få den lagad men det kommer troligtvis kosta...  


På engelskan ska vi just nu läsa  en bok och jag h terry pratchett serien då min syrra sagt åt mej att börja läsa men för att komma in i serien ska jag titta på film istället för att läsa då det är typ 20 böker i serien.


Men här är mitt schema för nästa veckan:

v. 2

lördag: plugga  kemi

söndag: plugga matte

v.3

måndag: skola till 5 sen gym


tisdag: slutar halv 2 men ska få hjälp av min kemilärare till provet och sen ska jag på extra matte ( har inte ig varning eller nått sånt vill bara räkna) så jag åker hem därifrån kl halv 8


onsdag: börjar 8.30 med att åka skridskor sen vanlig lektion fram till 14.20 och sen ska vi ha ett test nationella prov i engelska. efter det går jag till kören där jag ska sitta och plugga fram till 6 då kören börjar åker hem vid halv 9


torsdag: lång dag till 5 i skolan men sen är det bara hem och plugga då jag har prov på fredagen


fredag: stort prov


Helg: PLUGGA TILL SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT


men måsta sova nu puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards