lolinz

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Ellinor - 20 januari 2012 21:53

Så nu är svenskan inskickad och jag är nöjd:) imorgon ska jag  iväg och fira en 60 åring:) det blir nog jätte trevligt


nu ska jag titta på revenge på 3play missa förra avsnittet men sov så gott så ses vi imorgon då jag ska städa:(

Av Ellinor - 20 januari 2012 20:35

Hej sitter och jobbar på svenskan, ska skriva en artikel och referera till 2 andra i den, men det går nog fort:) har bestämt vad jaag ska göra på lovet, ska till Estland med Hanna:) kommer bli skit kul chilla i poolen på båten gå runt i stan ( har gjort det jätte många gånger men nu med nytt sällskap) så nu längtar jag har bara skolan kvar typ 4 veckor men jag har något att se fram emot så det kommer nog gå fort.


har inte gjort så mycket den här veckan har typ bara pluggat hade nämligen ett stor kemiprov idag, hoppas det blev bra resultat.

men ska fortsätta nu deadline är om 2 timmar skriver igen när jag är klar puss

Ovido - Quiz & Flashcards