lolinz

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Ellinor - 6 november 2010 22:37

idag har det varit en härlig dag men min kamera adapter är fortfarande borta så jag gör en egen medd mobilen men här kommer bilder på sakerna jag fått

armband från kärlek of sweden

   

armband från indiska

 

även detta från indiska det är blommor på sidorna

 

500 kr på hm

250 på sf

300 kr

300 kronor i uppsala handelsförening

 

från guldfynd i silver

 

600 kr på footish doom har sneakers 

ser ut att vara plast men är metall, second hand (långt)

 

från kärlek of sweden också (långt)

 

hm (långt)

   

hm (långt)

 

vet ej (kort)

   

vet ej (långt)

   

present kort på gina 500 kr


fick även en lång kofta men kommer bilder på den senare

Av Ellinor - 6 november 2010 11:35

Tja Tja!!

idag kommer min faster med man dom kommer strax så det här blir kort vakna för inte så länge sen har dushat och så men nu ska jag städa innan dom kommer släger in en dagens outfit!

   ursäkta kvalíten och storleken (mobilen)

skärp:gina

halsband :fick nu när jag fyllde år

tights:gina tricot

klänning:lindex tror jag

armband: ser ni ej men kommer från indiska kommer en bild senare

Ovido - Quiz & Flashcards