lolinz

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Ellinor - 26 december 2010 22:26

Hallo :)

Idag har det varit en trevlig dag jag har varit med familjen syrran och brorsan var här också så vi var samlade. Jag har utforskat min mobil (ny xperia x10 mini fixat typ 18 nya spel ) men men tidigare idag var jag och syrran på stan passa på nu när det är rea jag köpte

1 tröja

2 linnen

1 tunika

2 nagellack

1 halsduk bilder kommer imorn pallar inte fixa :P

jag såg även att inlägget med min önskelista inte var med så ni vet inte hur mina hörlurar ser ut så här är bilder från sidan och framifrån uppe på dom står det även paul frank:)

 

imorn ska jag nog träffa skumbananen:) saknar båda mina hannor <3 även yalda som nu är nere i holland om hon inte blev stoppad av vädret men jag hoppas inte det:(


kommer nog en dagens outfit också då puss och kram/lolinz

Ovido - Quiz & Flashcards