lolinz

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Ellinor - 28 december 2010 20:54

Har varit på en utflykt med pappa idag som jag skrev var vi på landet det var snö upp till mina knän på gräset och till midjan på verandan ( det åker ner från taket) så vi var där åkte in til norrtälje vid 3 för mat sen tillbaka för 3 timmar vid brasan mys sen åkte vi hem har varit hemma sen 8 ichss men ska ta och äta lite/ titta på navy cis puss


Av Ellinor - 28 december 2010 13:26

Halloj sitter ute på landet i bilen och vantar på cut pappa ska skotta fram en stig jag kan gå på för jag har inga höga skor så jag skulle bara dra med mig snö in:-) ska omg gå och hjälpa han ser ut att ha ont i ryggen puss fram mig

Av Ellinor - 28 december 2010 13:26

Halloj sitter ute på landet i bilen och vantar på cut pappa ska skotta fram en stig jag kan gå på för jag har inga höga skor så jag skulle bara dra med mig snö in:-) ska omg gå och hjälpa han ser ut att ha ont i ryggen puss fram mig

Ovido - Quiz & Flashcards