lolinz

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Ellinor - 21 december 2010 21:51

HHallo idag sluta jag med skolan för året fick två MVG i betyg men är fortfarande inte nöjd och det känns inte bra för jag fick 3 bästa  betyg i klassen tror jag:) men men igår hade vi dodge ball turnering med skolan det var skit roligt :) det är en bra sak som skolan kommit på att vi ska göra hellre det än jul pyssel.

efter det så åkte jag och hanna till stan vi var så j'ävla flummiga att det nog inte finns några som har så roligt som oss sen idag åkte vi ner på stan igen men nu inte under en så lång stund.

jag var även på en sysslings födelsedags fest idag hon fyller 11 år ochså hon fick två par örhängen av oss:)

imorgon ska jag hjälpa pappa med några saker ska även fixa julgran men nu ska jag titta på hälso resan och sen sova, kanske gör ett inlägg imorn får se om jag pallar

Ovido - Quiz & Flashcards