lolinz

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Ellinor - 5 december 2010 14:05

DAG 5:Vad är kärlek?

 

ja vad är kärlek för mig är det folk som älskar varann för hur man är och inte för hur man ser ut. T.ex jag går konstig pågrund av en sjukdom det har gjort att folk mest tänkt på hur jag går istället för hur jag är som person så den enda sortens kärlek jag har fått uppleva är kärlek från vänner och familj.

 

 

idag vakna jag halv 12 det var så skönt jag ska ta och städa, det kan kommer bilder senare på kläder jag köpte på thun's igår puss

Av Ellinor - 5 december 2010 01:22

hej jag vet, har inte bloggat på länge men jag har bara inte orkat jag har haft 6 timmar kör den här veckan + 2 timmars skolkör inte nog med det som en topping på kakan så har jag blivit hes inte roligt.:(


jag har ju inte varit inne länge men ska börja på min jul kalender:


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mina djur
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Det här får mig att skratta

 

 

4 december:

 

frukost: en ägg med ett glas apelsin juice

 

lunch: 2 apelsiner och en liten tallrik med makaroner och köttbullar

 

fika: pepparkakor, bulle och baguette

 

middag: räkor och baugette



 jag kom hem för ett litet tag sen jag var på min syssligs födelsedags firande men ska gå och lägga mig nu har massor att göra till skolan imorn /puss och kram skummbanan


Ovido - Quiz & Flashcards