lolinz

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Ellinor - 25 december 2010 11:14

JA NU ÄR JULEN SLUT:( men jag har haft jätte trevligt hemma hos min bror i stockholm med mina föräldrar,syskon, syrrans pojkvän och brorsan svärfamilj vvi åt för mycket allihopa så vi alla mådde lite dåligt när det var present öppning men jag fick bra saker:)


hörlurarna (står i ett tidigare inlägg)

playsuit

presetkort på weekday

ingen bor i skogen dvd

skydd till min mobil som pajja men jag ska köpa en ny efter nyår

sen en deo och lite kräm

av pappa kommer jag få en resa til estland eller englandhoppas på england


bilder kommer när jag har köpt min nya mobil för min kamera är också paj menjag prioriterar mobil över kamera efter jag har inhandlat det så kommer jag köpa en kånken:)


det kommer inlägg senare

Ovido - Quiz & Flashcards