lolinz

Alla inlägg den 12 december 2010

12

Av Ellinor - 12 december 2010 12:34

min närvaro har varit dålig dom senaste dagarna men det är för att jag är upptagen med att leva mitt liv jag ska iallafall skriva alla dagar jag missat:)


dag 8 : jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på den här så jag tar nästa

 

dag 9 :jag är en icke troende kristen,  det gar jag fått från att det står saker i bibeln som säger fel och säger emot sin egna fakta.

 

dag 10: idag har jag på mig en monki tröja med ett par av pappas gamla snickarbyxor.

 

dag 11: jag har två syskon en syster som heter belinda och en bror som heter mattias dom är en stor bild  mitt liv och vi har små bråk ibland men dom är nästan mina bästa vänner vi har roligt tsm och jag saknar dom väldigt ofta spec min syster som nu bor nere i borås och plus att när hon väll kommer upp så är hon den mesta av tiden hos sin pojkvän:( men vi kommer fira julen tillsammanns:D

 

dag 12: jag använder inte handväska min passion är tyg kassar i min så hr jag plånbok kalender nån sorts skolbok och min ipod det är allt jag har för jag använer inte smink jag har nästa alltid uppsatt så jag behöver inga hårspännen (mobilen har jag i jackfickan

 

 

men nu ska jag städa vidare för julia kommer och sover över inatt vi sk nämligen vara i skolan 7.15 ombytta och klara imorn och hon bor en bit ifrån så hon skulle inte hinna. men måste verkligen forsätta puss från mig

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards