lolinz

Alla inlägg under april 2010

Av Ellinor - 5 april 2010 22:24

Hej!! tillbaka igen gjorde mina taco pizzor dom var så goda:) sen börja jag och pappa titta på tv glömde helt bort tiden men nu är jag här.

imorgon ska jag göra svenska uppsats jag skulle varit med yalda men hon fick förhinder så jag gör den nu istället för att vänta till sista dan på lovet han nmligen mycket att göra.

På ons ska jag va med min kompis hanna på tors ska jag va med yalda<3 på fre me sis på lör ska jag va med en annan hanna och tillsist på söndan så ska jag först rida sen ska jag iväg till fyrishov med en syssling till mig:)

Nu ska jag titta klart på legely blond


puss o kram//lolinz

Av Ellinor - 5 april 2010 16:20

Var nere hos syrran och titta på "up" och "monsters vs aliens" sköna dom filmerna är jag rekomenderar dom värkligen men jaja nu ska jag ta och göra lite taco pizza till min familj och njuta av det gör väll ett nytt inlägg efter maten


puss o kram//lolinz  

Av Ellinor - 5 april 2010 11:47

God morgon jag vakna presic är lite trött men jag klarar mig<3

Idag ska jag bara chilla tror jag=)

imorgon ska jag va med älsklingen yalda och sen måste jag gör engelska:)

trodde äntligen att våren var här och vad händer jo det börjar såklart snöa:(


puss o kram//lolinz

Av Ellinor - 4 april 2010 19:42

Brorsan hans fru och min lilla prinsessa till brorsdotter har åkt hem;(

Sitter och väntar på att kl ska bli 8 då är det WIPEOUT!!!

imorgon är det måndag och lov vad ska jag göra då?


nån som har tips har inte gjort så mycket förutom ätit.tyvär inte godis har förbud :(


puss och kram//lolinz <333

Av Ellinor - 4 april 2010 13:08

Sitter här framför datorn och tråkar har precis duschat ochh städat klart min lilla brorsdotter kommer idag med familj<3333

Har varit i stallet idag vi hoppa!! men är djupt besviken på mig själv, det gick så dåligt men ramla inte av iaf,det gjorde en annan så vi får fika nästa v mums.


Men aja ska ta och lyssnaa på lite musik och fixa mig ses sen 

puss och kram//lolinz  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards