lolinz

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ellinor - 10 april 2010 22:05

sry!! har inte gjort ett inlägg på hela dan men har inte haft tid igår var jag på en trädgårdsmässa i stockholm med några släktingar och mamma det var hur trevligt som helst fast det handla om trädgårdssaker så fanns det ett par skit söta örhängen som jag  bara var tvungen att köpa+ att dom var billiga kosta bara 40kr tyckte det var värt det:) kanske kommer en bild sen vi får se<3

Idag var jag först med hanna.w vi var inne nästan hela tiden fast vi gick till ica och köpte varsin glass också när hon skulle iväg till sin kompis uppvisning så ringde syrran och fråga om jag ville gå på bio så vi bestämmde oss för att gå på "kick ass" stavning den var jätte bra men jag skulle absolut inte rekomendera den till folk under 11 pågrund av ett mass mord av en elva åring.men jag rekommendear den till alla andra.

men det är nog dags att sova nu ska rida imorn och måste vara klar att åka kl 9 imorgon bitti och är inte van vid det:) så godnatt alla läsar<3


puss o kram//lolinz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards