lolinz

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Ellinor - 6 april 2010 21:57

ligger i min säng och tittar på tv ska försöka göra lite mer svenska innan tolvslaget jag skulle ju göra den idag men börja för 20 minuter sedan.

imorgon ska jag hjälpa pappa med nått vet inte vad men kan slå vad om att det blir tråkit:(

Men jaja hoppas det blir sol imorgon me


puss o kram//lolinz

Av Ellinor - 6 april 2010 14:13

Jag håller på med en svenska uppsats om " herr arnes penningar" det är så tråkit har nån ett tips som hjälper en att konsertrera sig på uppsatsen?


puss o kram//lolinz<3

Av Ellinor - 6 april 2010 12:53

hej vakna nyss jag man får ju passa på att sova ut nu när man har lov!!

nu ska jag ta och fixa lite potatis plättar till lunch sen får men ta och sätta sig med svenska och engelska så slipper man göra det senare:(

hoppas att alla får en härlig dag!! I den härliga solen


puss o kram//lolinz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards