lolinz

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ellinor - 11 april 2010 21:30

här är bilden jag tycker dom var jätte söta och annorlunda ni får gärna skriva egna åsikter om dom:)

Vet egentligen inte varför jag köpte dom har inte ens håll i öronen.

Det är helt sjukt jag vet men ska ska ta nästa månad har inte vågat för har fått nål skräck den senaste tiden och jag tror att det gör fett ont så jag är rädd men min syrra ska dra med mig det har hon lovat 

      

Av Ellinor - 11 april 2010 20:22

kom precis hem från fyris hov vi hade hur roligt som helst:)fast det hade inte mina ögon ddom mår inte bra av klor kan man säga för dom var alldeles röda av vattnet men jaja känner mig fett tjock åt två mjukglass +en magnum och en liten hot snacs man måste ju äta lite också så tog en spegeti och köttfärssås vi klav upp efter 4 timmars bad så vi gick och satte oss i bastun ett tag:) imorgon skola då hoppas vi gör något roligt så här efter lovet orkar inte konsentrera mig 

ska ta och lada upp en bild senare idag på mina ny örhängen som jag köpte i fredags dom kommer senare så håll ut


puss o kram//lolinz


Av Ellinor - 11 april 2010 12:32

jag har precis kommit hem från stallet hade felicia idag hon är så långsam men den sötaste någonsin nu sitter jag och lyssnar på diggilistan det är fett bra låtar men vet inte riktigt vad jag ska säga om backspegeln<3

 Nu ska jag äta sen ska jag ta bussen till fyrishov och träffa min syssling där och ta ett härligt dopp i polen mys har inte varit där sen i sommras :)

imorgon är det skola igen bajs me jaja jag måste göra klart svenska har skrivit tre rader  så det blir och plugga när jag kommer hem, men måste verkligen gå och äta nu<3


puss o kram//lolinz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards