lolinz

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Ellinor - 24 april 2010 18:52

hej har inte skrivit på länge men nu är jag här. När jag kom tillbaka till skolan var alla som vanligt alexander konstig,gabriel dryg, samar var inte där så  allt var som vanligt vi hade våra lektioner förutom att vi hade inställd eng och istället extra lång gympa. vi fick åka prova på rustol och det som var ännu roligare var att det var min gym intruktör som hade lektionen   jag och tarek som båda har honom satt och små skratta fett mycket. På ons dan efter hade vi först eng prov jag tror det gick bra men är inte säker sen musik där vi inte hade något att göra för vi spela upp våran låt förra veckan så vi typ chilla hela lektionen sen matte inget itressant där sen lunch där yalda gick mig och på närverna efter det sveska där jag trodde att jag skulle få chilla för att jag inte va på dogge föreställningen men nej då jag fick arbeta mer med dom andra.  sen fick jag stanna efter skolan och göra hk provet som jag missade i mån det gick däremot inte så bra på det. sen kom tors hände inte så mycket men på fredagen så var hanna inte där:) var glad hela dan fast på sista lektionen blev jag skit sur har igentligen igen anledning men var så jävla sur att jag inte ens sa hejddå till yalda, förlåt  men måste jag jobba över helgen för att hinna klart sen samma dag åkte vi till landet har nu fått ett mun sår av all stress får alltid det när jag är stressad. hemma igen ska iväg och rida imorn så hejdå kanske ett inlägg senare.



puss o kram//lolinz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards