lolinz

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Ellinor - 20 augusti 2012 21:02

Idag har varit en bra dag:) jag var i skolan och jag hade en riktigt bra dag, förstod allt på kemin:) imorgon har jag foto:))) jag är fett taggad, det var ju största anledningen till varför det var brottom att skaffa kamera:)


men men indag var jag med hanna:) och vi prata och prata känner verkligen att jag kan prata om allt med henne:) Hon förstår allt och jag vet att det jag säger stannar hos henne. Hon är verkligen den bästa vän jag har!!

nu har vi kommit övrrens om att börja skriva dagbok. det är för att få ut oss allt skit som vi har i oss, det behövs lite vädring av själen för att den ska må riktigt bra. jag lovar!! 


uppgift 2 på fotoutmaningen: breakfast  

Det här var min frukost, fil med flingor en bra bok.

Ovido - Quiz & Flashcards