lolinz

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Ellinor - 1 augusti 2012 12:58

Jaa ni lunchen slinker ner i mig, jag var super hungrig, btw visst har jag förbättrat mig med uppdateringen:) det är mobilens förtjänst nästa steg är bild delen jag har ju skaffat kamera men nästa steg blir att fixa upp bilderna annars blir det nog ganska långtråkigt ellerhur? Men nu ska jag tillbaka till jobbet, se ya!!

Av Ellinor - 1 augusti 2012 09:48

Igår var det em riktigt hemsk dag på jobbet jag fick min mens och jag har aldrig haft en ån mensvärk som jag fick igår. Det var så illa så jag kräktes men jag hade ingen mat i magen så inget kom upp tack och lov:) men efter det vågade jag inte äta så jag åt inget mer på hela dagen ni kan gissa min hunger när jag kom hem. Ville åka hem vid lunch men det blev inte så då jag vill ha värja kröna för allt jobb jag går igenom. Börjar få riktigt ont i ryggen nu då jag står böjd större delen av dagen. Men det är bara att gilla läget:) om jag minns rätt så kommer Hanna ek hem från Rättvik idag:D i've missed her!!

Ovido - Quiz & Flashcards